• HAKKIMIZDA
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • İLETİŞİM
Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • GRAFİK
    • Logo Tasarımı
    • Kurumsal Kimlik Tasarım
    • Reklam ve Banner Görselleri Tasarımı
    • Katalog ve Broşür Tasarımı
  • WEB TASARIM
    • Kurumsal Web Tasarım
    • Landing Page Tasarımı
    • Mikro Site Tasarımı
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
    • Analiz ve Raporlama
  • DİJİTAL PAZARLAMA
    • Sosyal Medya Danışmanlığı
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Mail Marketing Yönetimi
    • Google ADS Reklam
    • Facebook / Instagram Reklamları
    • Youtube Reklamları
    • LinkedIn Reklamları
  • FOTOĞRAF / VİDEO
    • Sosyal Medya Videoları
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Ürün/Hizmet Tanıtım Videoları
    • Drone Çekimi
    • İntro ve Animasyon Videoları
    • Kurumsal Fotoğraf Çekimi
    • Ürün Fotoğraf Çekimi
  • PROGRAMOFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • site apartman yönetim programı
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • Teklif Al
  • Destek Talebi
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: dijital reklam

Buradasınız: Anasayfa1 / dijital reklam

Yazılar

Web Tasarım ve SEO İlişkisi

Facebook Reklam Paneli Ne İşe Yarar?

19 Mart 2021/in Blog, Sosyal Medya /tarafından Localveri

Facebook, dünyanın dört bir yanındaki insanlarla iletişim ve etkileşimde bulunabileceğiniz bir sosyal medya platformudur. Günümüzde 2 milyarı aşkın kullanıcısıyla devasa bir veriye sahip olan Facebook’un gelirini %98.5 oranla reklamlar oluşturuyor. Dijital pazarlamada çığır açan sosyal medya reklamcılığında Facebook ve Instagram’ın çok detaylı ve etkili bir reklam stratejisi uygulayabileceğiniz Facebook reklam panelinden bahsedeceğiz.

Facebook Business Nedir?

Facebook Business sattığınız ürün veya sunduğunuz hizmet ile ilgili çeşitli reklam faaliyetlerini yönetebileceğiniz akıllı bir paneldir. Özellikle E-ticaret sitelerinin, web sitede gerçekleştirilen her bir eylem için (X ürün ziyareti, sepete ekleme, satın alma veya sayfalar arası geçiş vb.) kayıt oluşturan Pixel kodu kısa, orta ve uzun vadeli reklam stratejilerinin oluşturulmasında önemli bilgiler sağlıyor.

Mevcut ve potansiyel müşteriler için minimum bütçeyle maksimum verim elde edebileceğiniz Facebook reklamcılığı, günümüzde profesyonel bir analiz ve reklamcılık faaliyeti olarak kabul görmektedir. Öyle ki, günde 1 milyon doları geçkin reklam bütçesiyle Amerika’daki başkanlık seçimlerinin nasıl manipüle edilebileceği Cambridge Analytica skandalıyla ortaya çıkmıştı.

Facebook’ta her bir Amerikan vatandaşına ait 5000 farklı sinyal ile duygular, düşünceler ve kararlar önemli düzeyde ölçümlenebilir ve müdahale edilebilirdi. Belirlenen saat, gün, yaş aralığı, ilgi odağı ve bölge gibi oldukça detaylı bir hedeflemeyle verilmek istenen mesaj ve geri dönüş anlık olarak incelenebilirdi.

Sosyal medya Facebook reklamcılığı Amerikan seçimlerini dahi etkileyebilecek düzeyde etkiliyken nasıl oluyor da küçük ve orta ölçekli E-ticaret yapanların veya girişimcilerin kullanabileceği en etkili platformlardan biri olabiliyor?

Facebook Reklam Paneline Giriş

Business panelinde reklam hesabı ve gerekli entegrasyonları sağladıktan sonra karşınıza gelen ekranda kampanya, reklam grupları ve reklam adında 3 ayrı kategori ile karşılaşacaksınız.

Kampanya, reklam verme amacınızı ve bütçenizi belirlediğiniz adımı ifade eder. Web sitenize trafik sağlamak istiyorsanız ‘’Trafik’’; iOS veya Android’de bir uygulamanız varsa ve insanları uygulamanızı indirmeye yöneltmeyi istiyorsanız ‘’Uygulama Yüklemeleri’’; Facebook Pixel aracılığıyla izini sürdüğünüz potansiyel müşteriler içinde son 28 günde web sitesinde en az 1 kez sepete ekleme işlemi yapmış fakat satın alma gerçekleştirmemiş kişilere reklam göstermek istiyorsanız ‘’Dönüşümler’’ kampanyalarını seçebilirsiniz.

Kampanyalar marka bilinirliği, reklam stratejileri ve reklam bütçesiyle şekillenmektedir.

Reklam Seti, reklamınızın demografik tüm değerlerini, parametrelerini ve zamanlamasını yönetebileceğiniz ilgili paneldir. Reklamların hangi zaman aralığında ve ne sıklıkla gösterilmesini istediğinizi saat, bölge ve tarih şeklinde hedefleyebilirsiniz.

Reklam, sunduğunuz hizmet veya sattığınız ürün ile ilgili görsellerin yayınlanacağı içeriğin ne şekilde görüntüleneceğine, hangi alt metin veya harekete geçirici buton ile sergileneceğine karar verdiğiniz son adımdır. Reklam sekmesinde daha önce hazırladığınız fotoğraf veya videoları yükleyebileceğiniz gibi, Facebook reklam oluşturucu ile anlık olarak görsel içerik de hazırlayabilirsiniz.

Facebook Reklam Örneği

Hedef kitleleri anlamak ve anlamlandırmak adına bir örnek daha vermek gerekirse;

Künefe satışı yapan bir dükkanınız olduğunu varsayalım. İzmir/Konak, Mithatpaşa Caddesinde bulunan dükkanınızın reklamını yapmak istiyor; hem online sipariş hem de yüz yüze satış hedefliyorsunuz.

Öncelikle, ağır şerbetli tatlılardan olan künefeyi diyabet hastası birine pazarlamak ne kadar mantıklıdır? Peki, dijital reklamlarla künefeye ilgi duymayan kişilere reklamınızın çıkmamasını sağlayabileceğinizi söylesek ne düşünürsünüz?

Anahtar Kelime ve SEO Analizleri Nedir? Nasıl Yapılır?

Google başta olmak üzere tüm arama motorları, internet kullanıcılarının aradıkları bir içeriği, bir takım kelimeler aracılığıyla bulmalarına olanak sağlayan algoritmalar üzerine kuruludur. Anahtar kelimeler, web sitelerinin içeriklerinde yer verdikleri sayfalarda, ürün açıklamalarında ya da fotoğraf adlandırmalarında rastlanabilecek anlamlı bir kelimeden veya yan yana gelmiş kelimelerden oluşur. ‘’SEO’’ ya da ‘’SEO Analizi’’ gibi olabileceği gibi ‘’İzmir’de SEO Hizmeti Veren Firmalar’’ ya da ‘’İzmir Web Tasarım ve Yazılım Şirketleri’’ gibi uzun kuyruklu anahtar kelimeler de mümkündür.

Buradan hareketle, Mithatpaşa Caddesi X numaralı dükkanınızın 5km çeperinde, 18-35 yaş arasında, Türkçe ve İngilizce bilen, Trendyol ve Yemek Sepeti Facebook sayfalarını beğenen, ilgi alanlarında ‘’Ev Yemekleri’’ ve ‘’Tatlılar’’ olan, bekar erkekler ve kadınlar gibi daha da detaylandırılabilecek hedef kitlenize reklam çıkmaya hazırsınız.

Dijital reklamlarda harcadığınız her bir kuruşun bir şekilde dönüşü olacaktır. Bu dönüşümler reklam kampanyanızın amacına göre değişiklik göstermektedir. Marka Bilinirliği, Dönüşümler, Trafik ya da Erişim gibi birbirinden farklı amaca hizmet eden reklam türlerinde doğru bir rota izlendiği vakit reklamınız amacına ulaşacaktır.

Soğuk, Ilık ve Sıcak’’ Kitleler

Web Tasarım ve SEO İlişkisiReklamınızla doğrudan veya dolayı olacak şekilde etkileşime giren birisi, web sitenizin kaynak kodlarına entegre edilen kodlar (Pixel kodu) aracılığıyla sepete eklenir. Web sitenizde yaptıkları işlemlere göre bu ziyaretçiler ilk etapta sizin potansiyel müşterilerinizdir. Kısa, orta ve uzun vadeli reklam stratejileri ve kampanyalarıyla potansiyel müşterileri mevcut müşterilere dönüştürmek ve bu mevcut müşterilere de tekrar satış yapabilmek, detaylı ve planlı bir paylaşımı, bütçe yönetimini, analizi ve raporlamayı gerektirir.

Müşterilerinizi ‘’soğuk, ılık ve sıcak’’ kitleler olarak ayırt etmekte fayda var. Soğuk kitleler sattığınız ürün veya sunduğunuz hizmet ile ilgili size dair hiçbir bilgisi olmayan hedef müşteri kitlesidir. Reklam bütçesini yapılandırırken en çok harcama yapılan ve reklam kampanyalarındaki söylemi ve gidişatı şekillendiren en önemli kitle, soğuk kitlelerdir. Kişisel veya kurumsal markanızın soğuk kitlelere bilinirliğini sağlamanın birçok yolu vardır. Birincil hedef, detaylı özelleştirmeler ve filtrelemeler yoluyla bu müşteri ağını ılık ve hatta sıcak müşteri kitlelerine dahil etmektir.

Ilık kitleler, ürüne veya hizmete göre değişkenlik göstermekle beraber, markanızla 30 veya 60 gün içinde etkileşime girmiş ve sizden bir şey satın almış müşteri portföyünü ifade eder. Genel bir analize göre soğuk kitlelerin yalnızca %15 ile %25’i ılık kitleye dahil olurken, reklam maliyetlerini azaltma ve potansiyel müşteri kitlesini artırma aşamasında kilit rol oynamaktadır.

Bu kitlelerde entegre edilen kod çeşitli verileri edinmiştir (kullanıcıların ikamet ettiği şehir, ilgi alanları ya da web sitenizde gerçekleştirdikleri alışverişe tetiklenmiş faaliyetler gibi) ve bu veriler ışığında karşısına ne zaman ve ne şekilde çıkacağınızı bildiğiniz birkaç done bulunmaktadır.

Sıcak kitleler maksimum 30 gün veya 1 hafta içinde sizden alışveriş yapmış; 60 ve 90 günü kapsayan geçmişe dönük taramalarda ise belirlenmiş taban ve tavan fiyatlandırmada çeşitli harcamalar yapmış sadık müşteri kitlenizdir. Bu müşteri kitlenizin elde tutulması ve mümkünse sürekli bir satış gerçekleştirilmesi hedeflenir.

Müşteriden Müşteriye Tavsiye

Mevcut müşterilerinizin periyodik şekilde sizi tercih etmesinin yolu, sunduğunuz hizmet veya sattığınız ürünün kalitesi, olumlu müşteri deneyimi ya da ‘’c2c advices’’ (müşteriden müşteriye tavsiye) şeklinde kabul görür.

Başarılı bir reklam stratejisini ve kampanyasını şu şekilde örneklemek mümkündür:
7 gün süren 1 adet reklam kampanyası için harcadığınız toplam bütçe 1000 TL ise, reklam sonlandığı vakit elde ettiğiniz dönüşüm minimum 1000 TL; mümkünse 1000 TL + ürün başı kar miktarının %35’i kadar kar marjı olmalıdır (ürün veya hizmetin sektörel fiyatına göre değişkenlik göstermekle beraber ortalama oranlar baz alınmıştır).

Dönüşümler için gereken entegrasyonlar oluşturulmadıysa ve ortalama 6 aylık bir düzenli reklam geçmişi bulunmuyorsa TBM (Tıklama Başı Maliyet) yüksek; dönüşümler de kısıtlı olacaktır.
TBM (Tıklama Başı Maliyet)’i düşürmede işe yarayacak işlemler ve taktiklere sonraki yazılarımızda yer verilecektir.

Günlük, haftalık ve aylık bir planlamaya göre reklamın ortalama dönüşüm oranını ölçmek mümkündür. Şu unutulmamalıdır ki, orta ve uzun vadeli dijital reklamlar bütünsel bir çalışmayı gerektirir. Önceki ve mevcut reklamların verileri sonraki reklamlardaki stratejiyi ve gidişatı doğrudan etkileyecektir.

Hedef kitlenizin analizini ve takibini yaptığınız gibi mevcut ve potansiyel rakip firmalarınızın da takibini yapmalısınız. Birçok işletme anahtar kelime seçiminde oldukça yanlış seçimler yapmakta ve buna bağlı olarak reklam bütçeleri kısa sürede bitmektedir. Unutmayın, dijital reklamlarda harcadığınız 1 kuruşun dahi bir şekilde kazanımı vardır (beğeni, yorum, paylaşma, özel mesaj alma ya da sipariş gibi).

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/03/localveri-yazilim-facebook.png 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-03-19 13:37:422021-08-31 11:01:56Facebook Reklam Paneli Ne İşe Yarar?
covid 19 corona pandemi yeni medya düzeni

Pandemi İle Gelen Yeni Medyanın Etkileri

15 Ocak 2021/in Dijital Pazarlama, Sosyal Medya /tarafından Localveri

YENİ NORMAL VE DİJİTAL PAZARLAMAYA OLAN ETKİSİ

Ülkemizde ilk Covid 19 vakalarının görüldüğü Mart ayından bugüne insan alışkanlıkları kökten değişmiştir. Vaka sayılarının hızla artmasıyla birlikte başvurulan karantina çözümüyle üretim, dağıtım ve tüketim alışkanlıkları ise hiç görmediğimiz şekilde dönüşüme uğramıştır. Geleneksel ve sosyal medya platformlarında sıklıkla dile getirilen ‘’Yeni Normal’’, özellikle çalışma koşullarının revize edilmesinden sonra pandeminin bir sonucu olarak ‘’Yeni Medya’’ adında bir anlayışı da beraberinde getirmiştir.

Ülkemizde internet alışkanlıkları özellikle son yıllarda tırmanarak artış göstermiştir fakat özellikle karantina günlerinde bireylerin sosyal medya platformlarında harcadığı vakit 2.1 kat artarak ortalama 3 saati geçmiştir. Temel sosyalleşme aktivitelerinin durma noktasına gelmesiyle yeni yönelim online oyunlara ve Facebook, Instagram gibi dijital medya platformlarına olmuştur.

Hal böyle olunca küçük, orta ve büyük ölçekli hemen hemen tüm işletmeler, dijital dönüşümün yaşandığı günümüzde pandemi koşullarına uygun hizmet ve ürün sunmak için yatırımlarını biçimlendirmişlerdir. Bilhassa paket ürün taşımacılığı yapan gıda firmaları, online alışveriş platformları ve ev eşyaları sektörleri oldukça yoğun bir dönem yaşamaktadır. Geleneksel üretim biçimlerinin yerini akıllı teknolojilere bırakması özellikle pandemi dönemiyle birlikte hız kazanmıştır.

SEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?

Google başta olmak üzere tüm arama motorları belirli bir algoritmaya bağlı çalışan akıllı sistemlerdir. Yıllar önce arama motorlarında yapılan sorgular istenilen sonucu hızlı ve doğru biçimde önümüze getirmediği gibi, arama hacimleri de oldukça düşüktür. Zaman içinde kullanıcı deneyimini önemseyen ve belirli kurallara uyum gösteren web sitelerinin üst sıralarda konumlandırılarak ödüllendirildiği bir sisteme geçilmiştir. Buradan hareketle SEO (Search Engine Optimization), web sitelerinin arama motorlarının kolayca tarayabilmesine; site ziyaretçilerinin de iyi bir deneyim yaşayabilmesine yönelik yapılan çalışmaların tümünü ifade etmektedir.

Yapılan bir araştırmaya göre küçük ve orta ölçekli işletmelerde dijital reklamcılığa ayrılan bütçe %28.5 artış göstermiştir. Sunulan hizmet veya satılan ürün fark etmeksizin dijital platformlarda marka bilinirliği sağlamak geleneksel satış yöntemlerini geride bırakmaya da başlamıştır. Kişisel veya kurumsal markaların dijital reklamcılığa yönelmesi bunun en açık göstergesidir.

Çeşitli yardımcı araçlarla ölçümlenebilen üretici ve tüketici davranış raporlarına göre dijital reklam modellerine yönelen işletmeler, geleneksel reklam modellerine yönelen işletmelere göre %49 daha avantajlı durumdalar. Bu da, dijital reklam bütçelerinin rekabete dayalı olarak artmasına sebep olmaktadır.

Google, Instagram, Facebook ya da Youtube gibi platformlardaki reklamcılık faaliyetleri kişisel teşebbüslerle mümkün olsa da, minimum giderle maksimum verim elde edilebilmesi kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerin kurulmasına ve detaylı analizlere ihtiyaç duyuyor.

Localveri, marka bilinirliğinizi ve dijital yatırımlarınızı profesyonel ekip ve anlayışla yürütmektedir. Sizin ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş hizmet ve ürün detayları için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/01/covid-19-corona-pandemi-yeni-medya-duzeni.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-01-15 16:50:032021-08-31 11:01:57Pandemi İle Gelen Yeni Medyanın Etkileri
Advertorial Reklam Nedir?

Advertorial Reklam Nedir?

3 Nisan 2014/in Blog /tarafından Localveri

Reklamcılık kağıdın bulunması ile beraber insanların ilgisini çekti. Biz burada reklamın tarihçesini anlatmak yerine ”Advertorial Reklam”dan bahsedeceğiz. İnternetin kullanımının yaygınlaşması, reklam sektöründe internet mecrasının da pastadan büyük bir dilim aldığı ve gitgide bunu daha da büyüteceği anlamına geliyor.  Özellikle reklam pastasında advertorial reklam olarak tanımlanan, internet reklam sektörünün en önemli alanlarından birinden söz edeceğiz.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/ads.jpg 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2014-04-03 12:31:092021-08-31 11:02:16Advertorial Reklam Nedir?

Kategoriler

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMdijital pazarlamadijital pazarlama izmirdijital pazarlama stratejilerie-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikGoogle Reklamlarıinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikişisel gelişimkurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal kimlikkurumsal web tasarımkvkklocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya pazarlamasısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım izmirzaman yönetimi
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

İzmir Web Tasarım | Web Tasarım İzmir | E-Ticaret Sistemi

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri

Sayfanın başına dön

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Siteye göz atmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

Kabul EtGizleAyarlar

Çerez ve Gizlilik Ayarları



Çerezleri nasıl kullanıyoruz?

Cihazınıza çerezlerin yerleştirilmesini talep edebiliriz. Çerezleri, web sitelerimizi ziyaret ettiğinizde, bizimle nasıl etkileşimde bulunduğunuzu bize bildirmek, kullanıcı deneyiminizi zenginleştirmek ve web sitemizle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için kullanırız.

Daha fazlasını öğrenmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ayrıca tercihlerinizden bazılarını da değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerinin engellenmesinin web sitelerimizdeki deneyiminizi ve sunabildiğimiz hizmetleri etkileyebileceğini unutmayın.

Temel Web Sitesi Çerezleri

Bu çerezler, web sitemiz aracılığıyla size sunulan hizmetleri sağlamak ve bazı özelliklerini kullanabilmeniz için kesinlikle gereklidir.

Bu çerezler, web sitesini sunmak için kesinlikle gerekli olduğundan, bunların reddedilmesi, web sitemizin nasıl kullanılacağını etkileyecektir. sitemiz çalışmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirerek ve bu web sitesindeki tüm çerezlerin engellenmesini zorlayarak çerezleri her zaman engelleyebilir veya silebilirsiniz. Ancak bu, sitemizi tekrar ziyaret ettiğinizde sizden her zaman çerezleri kabul etmenizi/reddetmenizi isteyecektir.

Çerezleri reddetmek istemenize tamamen saygı duyarız ancak tekrar tekrar sormamak için lütfen bunun için bir çerez saklamamıza izin verin. . Daha iyi bir deneyim elde etmek için istediğiniz zaman vazgeçmek veya diğer çerezleri tercih etmekte özgürsünüz. Çerezleri reddederseniz alanımızdaki tüm çerezleri kaldıracağız.

Neleri sakladığımızı kontrol edebilmeniz için size alanımızda bilgisayarınızda saklanan çerezlerin bir listesini sağlıyoruz. Güvenlik nedeniyle diğer alan adlarındaki çerezleri gösteremiyoruz veya değiştiremiyoruz. Bunları tarayıcınızın güvenlik ayarlarınızdan kontrol edebilirsiniz.

Google Analytics Çerezleri

Bu çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını veya pazarlama kampanyalarımızın ne kadar etkili olduğunu anlamamıza yardımcı olmak veya deneyiminizi geliştirmek amacıyla web sitemizi ve uygulamamızı sizin için özelleştirmemize yardımcı olmak için toplu olarak kullanılan bilgileri toplar.

Sitemize yaptığınız ziyareti izlememizi istemiyorsanız, tarayıcınızda izlemeyi buradan devre dışı bırakabilirsiniz:

Reklam/Pazarlama Çerezleri

Reklam ve pazarlama amaçlı çerezler ile internet ortamında kullanıcıların çevrim içi hareketleri takip edilerek kişisel ilgi alanlarının saptanıp bu ilgi alanlarına yönelik internet ortamında kullanıcılara reklam gösterilmesi hedeflenmektedirler.
İnternet ortamında birçok reklam türü bulunmasına karşın en çok tercih edilen reklam türünün çevrim içi davranışsal reklamcılık olmasının temel nedeni kişilerin eğilimlerine, tercihlerine göre reklam yapılabilmesi ve reklam veren açısından zaman ve maddi kaynakların daha verimli kullanılabilmesidir.
Çevrim içi davranışsal reklamcılık uygulamaları; kişilerin internetteki faaliyetlerinin izlenmesi, bu faaliyetlerin analiz edilerek profillenmesi, profilleme yapılan kişinin uygun reklamlarla eşleştirilerek söz konusu reklamların ilgili kişiye gösterilmesi aşamalarından oluşmaktadır.

Diğer harici hizmetler

Ayrıca Google Webfonts, Google Haritalar ve harici Video sağlayıcılar gibi farklı harici hizmetleri de kullanıyoruz. Bu sağlayıcılar IP adresiniz gibi kişisel verileri toplayabildiğinden, onları burada engellemenize izin veriyoruz. Bunun, sitemizin işlevselliğini ve görünümünü büyük ölçüde azaltabileceğini lütfen unutmayın. Değişiklikler, sayfayı yeniden yüklediğinizde geçerli olacaktır.

Google Web Yazı Tipi Ayarları:

Google Harita Ayarları:

Google reCaptcha Ayarları:

Vimeo ve Youtube video yerleştirmeleri:

Gizlilik Politikası

Çerezlerimiz ve gizlilik ayarlarımız hakkında detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası Sayfamızdan okuyabilirsiniz.

Gizlilik politikası
Kabul EtGizle