Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
  • PROGRAM OFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • site apartman yönetim programı
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • sms izin onay sistemi
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • müşteri memnuniyeti ölçme programı
      • tesisat iş yönetim uygulaması
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: dijital pazarlama

Buradasınız: Anasayfa1 / Müşteri Görüşleri2 / dijital pazarlama

Yazılar

interneti kullanarak satışları artırmak online satış e-ticaret sitesi

İnterneti Kullanarak Satışları Artırmak

8 Haziran 2021/in Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

DİJİTAL PAZARLAMA İNCELİKLERİ

Web 2.0 teknolojisinin gelişmesi ve internetin hayatımızın her alanına dahil olmasıyla birlikte firmalar için de interneti kullanarak satışları artırmak önemli hale gelmiştir.

Firma bilinirliğini ve tanınırlığını arttırmak, daha fazla kişiye hızlı ve kolayca ulaşmak, online satış yapmak vb. işlemleri gerçekleştirilmesi için günümüzde firmalar interneti yaygın olarak kullanmaktadır. Özellikle kendi tanıtımlarını, ürün ve hizmet satışı yapmak için bir web sitesine ihtiyaç bulunmaktadır.

Öyle ki ürün ve hizmet tanıtımı yapmak, daha fazla müşteri/potansiyel müşteriye ulaşarak ürün ve hizmetlerin satışını gerçekleştirmek için uluslararası SSL Sertifikasıyla güvenli alışveriş altyapısına sahip e-ticaret siteleri günümüzde ciddi şekilde yaygınlaşmıştır. Bu nedenle diğer e-ticaret site tasarımlarından farklı olmak, rakiplerin önüne geçmek için diğer internet teknolojilerinden de yararlanılması son derece önemlidir.

WEB YAZILIM VE TASARIM PROGRAMLARINA İLGİ DUYANLAR: BU İÇERİK SİZE!

Web sitesi yaptıracak ve yapacak kişilerin bilmesi gereken birçok web tasarım programı bulunmaktadır. Her web tasarımcısının ve her web  programcısının kendine özgü kütüphanesi başka bir deyişle alet çantası olması, olmasa olmazlarındandır. İşte bu alet çantasındaki web tasarımcıların en sıklıkla kullandığı  web tasarım programlarını sizler için  kısaca derledik. Web tasarım programlarıyla tasarımlar çok daha kısa sürede ve profesyonelce yapılabilmektedir. Hele programları kullanmakta usta ve de analitik hayal gücüne sahipseniz çıkan iş benzersiz olacaktır.

Pazarlama stratejilerinden biri olan ve dijital pazarlama olarak tanımlanan pazarlama yöntemi interneti etkili olarak pazarlama faaliyetleri doğrultusunda kullanmayı gerektirmektedir. Dijital pazarlama doğru ve etkili yürütüldüğü takdirde firmanın daha geniş bir kitleye kolayca ulaşmasına, daha fazla satış ve geri dönüş sağlanmasına katkı sağlamaktadır.

interneti kullanarak satışları artırmak online satış e-ticaret sitesiİnterneti Kullanarak Satışları Artırmak

Günümüzde dijitalleşen dünyada internet teknolojilerinden yararlanılarak coğrafya ve saati dilimi gibi geleneksel sınırların ötesinde çok geniş kitlelere kolayca ulaşılabilmektedir. Sosyal medya içerisinde var olmak ve müşterilerle/ziyaretçilerle online iletişimde bulunmak, mail pazarlaması yapmak, içerik üretiminde bulunmak dijital pazarlamada dikkat edilmesi ve üzerinde durulması gereken noktalarıdır.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/10/satış-artırma-yöntemi-djital-pazarlama-blog.jpg 400 600 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-06-08 09:15:162021-08-31 11:01:55İnterneti Kullanarak Satışları Artırmak
Seo uyumlu responsive web tasarım, e-ticaret sitesi, dijital pazarlama projeleri, seo danışmanlığı, sosyal medya yönetimi izmir kurumsal web tasarım ajansı

Dijital Pazarlamada Adaptasyon ve Geliştirme Süreci

14 Nisan 2021/in Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

DİJİTAL PAZARLAMANIN ÖNEMİ

Günümüzde alışveriş alışkanlıklarımız geleneksel dönemlere ve metotlara kıyasla hiç olmadığı kadar değişmiştir. Hemen hemen her zevke ve ihtiyaca yönelik ürün ve hizmet web siteleri ya da e-ticaret uygulamalarından temin edilebilmektedir. Bunun yanı sıra hala geleneksel mağazacılık ve satış yöntemlerini bırakamayıp, satışlarını dijitale taşımamış olan işletmeler bulunmaktadır.

Dijital Pazarlama Kimler İçin Gereklidir?

Bir ürünün veya hizmetin online platformlarda satışının gerçekleşmesi işlemi e-ticaret olarak adlandırılabilir. Dijital pazarlama ise daha geniş ve bütünleşik bir satış stratejisini ve faaliyetini ifade eder. Günümüzde bir web sitesi sahibi olmak ve bu web sitesi üzerinden satış yapmak, gerçek hayattaki bir mağaza satış yapmaktan farkı olmayan bir işlemdir. Aradaki fark, uygun strateji ve yöntemler izlendiği vakit dükkanınızın ara bir sokakta değil, potansiyel müşteri ve satış imkanı çok daha yüksek olan cadde üstü bir sokakta yer almasını sağlamaktır.

Dijital pazarlama faaliyetleri işletmelerin sattıkları ürün, sundukları hizmet, rakip firmaları, satış hedefleri, hedef kitleleri, ürün kaliteleri ve fiyatları, ürün veya hizmete olan talep gibi birçok farklı etmenden etkilenen karmaşık bir yapıdır fakat gerek analiz gerek teknik takip imkanıyla dijital ortamdaki tüm satışlarınız detaylıca incelenebilir ve senaryolaştırılabilir. Web sitenizde yapılan herhangi bir etkileşim (sepete ekleme, bir ürüne göz atma veya satın alma vb.) sonucu edindiğiniz sanal ayak izleriyle günde milyonlarca trafikten müşteri edinebilirsiniz.

Dijital pazarlamanın genelde ve özelde olmak kaydıyla bir takım kuralları vardır. Dijital ortamdaki marka bilinirliği ve varlık gösterme dinamik bir anlayışta ilerlemelidir. Gerçek hayattaki bir mağazanın stok yönetimi, müşteri karşılaması, temizliği ya da kaliteli ve hızlı hizmet anlayışının müşterilerde olumlu bir izlenim yaratması kaçınılmaz ise, satış gerçekleştiren kişisel veya kurumsal web sitelerinde de aynı uygulama geçerlidir. Dijital ortamdaki web siteniz çok daha fazla satış yapabileceğiniz ve kişiye ulaşabileceğiniz bir platformdur. Yeter ki doğru biçimde, doğru yöntemlerle, doğru zamanda, doğru kişilerin karşısına çıkmayı bilin!

İzmir’de Bir Web Tasarım Firması: Localveri

Web site tasarımı, kişisel veya kurumsal firmaların ihtiyaç duyduğu en temel dijital hizmetlerden biridir. Satılan ürün veya sunulan hizmet türüne göre en yaratıcı ve en güzel web site tasarımları özellikle pandemi döneminde büyük önem arz ediyor. Kurumsal web site tasarımı işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterilerine ulaşmak için kullandıkları en etkili çözümlerden birini ifade ederken 55 farklı sektörde 3000’den fazla projeye imza atan Localveri Yazılım marka bilinirliğini ve kar marjını artırmak isteyen işletmelere profesyonel web tasarım hizmeti vermektedir.

Dijital Pazarlamada Adaptasyon Süreci

İnsanlık tarihini şekillendiren en önemli faaliyet şüphesiz ticaret ve ticari ilişkilerin zaman içindeki evrimidir. Bazen bir ürün bazen ise bir üretim kolaylığı tüm ticari faaliyetleri etkileyebildiği gibi, günümüzde dijital pazarlama da aynı etkiyi göstermektedir. Günümüzde gerçekleştirilen online alışveriş, özellikle pandemi gibi olağanüstü durumların da etkisiyle geleneksel yüz yüze alışverişin önüne geçmiştir. Hal böyle olunca bilhassa küçük, orta ve büyük ölçekli tüm şirketlerde dijital ortamlarda varlık göstermeye yönelik ciddi bir talep artışı gerçekleşmiştir.

Günümüzde dijital pazarlamayı besleyen öğeler oldukça zengin ilişkiler ağından oluşur. Online platformlarda özellikle potansiyel müşterilere yönelik uygulanan tüm yöntemlerde, müşterilerin mümkün olan tüm platformlarda karşılarına çıkılması yöntemine dayanır. Bu yöntemler işletmenizin ürün ve hizmet gamına göre değişiklik göstermekle beraber paylaşım, reklam ya da diğer teknik çalışmalar değişiklik gösterecektir.

Dijital Pazarlamada Geliştirme Süreci

Dijital ortamda satış gerçekleştirmeden önce, dijital ortamdaki varlığınızın durumunu saptamak gerekir. Günümüzde özellikle e-ticaret yapan firmalar arasında satış ve müşteri portföyünü etkileyen en önemli unsur, rekabete dayalı gelişen bir anlayışın hakim olmasıdır. Dijital pazarlamada başarılı olmanın yollarından en önemli iki madde mevcut ve potansiyel müşteri portföyünü iyi tanımlayabilmek ve online platformların algoritmalarına uygun hareket etmek.

Her online uygulama belirli bir kurallar bütününe bağlı olarak çalışır. Google son yıllarda kullanıcıların ihtiyacı olan soruya en kısa ve en doğru cevabı veren siteleri ödüllendirirken, Facebook ve Instagram, nitelikli ve görsel hitabeti yüksek olan içerikleri yüksek etkileşime açık hale getirmektedir. Algoritmalardaki bu kurallar bütününü ve değişmeleri sürekli biçimde takip edebilecek ve web sitesinde ya da sosyal medya platformlarında uygulayabilecek kişiler ‘’dijital pazarlama uzmanı’’ olarak adlandırılan profesyonel kişilerden oluşmaktadır.

Satılacak ürün veya hizmet ile ilgili detaylı bir teknik analiz sonrasında satışın gerçekleştirileceği platform belirlenerek dijital pazarlama süreci başlamış olur. Yoksa satışa uygun bir web sitesi; varsa, Google’da ve diğer arama motorlarında ön plana çıkmak için gereken teknik bakım ve çalışmalar yapılmaktadır. Ürün veya hizmeti kısa sürede kullanıcıların karşısına çıkarabilecek yöntemler, her adımı önceden planlanmış ve bir hedefe yönelik oluşturulmuş çalışma planı kapsamında uygulanmaktadır.

Pandemiden en az etkilenen ya da olabildiğince az kayıplar yaşayan firmaların ezici çoğunluğu, web sitelerini ve sosyal medya platformlarını etkin biçimde yapılandıran ve kullanan işletmelerden oluşmaktadır. İnterneti etkin kullanarak milyonlarca potansiyel müşteriye ulaşabilmek Localveri Yazılım ile mümkün. Web siteniz için gereken tüm etkileşim ve iyileştirme işlemlerini profesyonel biçimde ele alıyoruz. Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için www.localveri.com.tr web adresini ziyaret edebilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/04/dijital-pazarlama-adaptasyon-sureci-online-satis.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-04-14 15:12:082021-08-31 11:01:56Dijital Pazarlamada Adaptasyon ve Geliştirme Süreci
lookalike audiences nedir benzer hedef kitle nedir

Lookalike Nedir? (Benzer Hedef Kitle)

5 Nisan 2021/in Blog, Sosyal Medya /tarafından Localveri

Geleneksel reklam modellerinin dijital platformlardaki reklam faaliyetleriyle olan kıyası uzun tartışmalara gebedir. Dijital dönüşümün üretim, dağıtım ve tüketim başta olmak üzere tüm alanlarda gösteriyor oluşu, geleneksel reklamcılığın temel ilkelerini de derinden sarsmaktadır. İnsanların bir ürün veya hizmete yönelik ilgilerini çektikten sonra bu ilgiyi satışa çevirebilme yetisi başta Google olmak üzere en güçlü sosyal medya ağı olan Facebook’ta da mevcuttur. Buradan hareketle ‘’Benzer Hedef Kitle’’ olarak tabir edilen ‘’Audience Lookalike’’ konusunu incelemekte fayda var.

Hedef Kitle Nedir?

Geleneksel pazarlamacılığın 101 konularından biri olan hedef kitleler, dijital platformlardaki reklamcılık faaliyetleri ve olanaklarıyla birlikte ciddi bir dönüşüme uğramıştır. Dijital platformlarda geçirilen süreler, tıklamalar ya da bazen yalnızca göz atmalardan her biri dijital pazarlama ve reklam stratejistleri tarafından kullanılabilir birer veridir ve işletmelerin reklam bütçelerini kısarken, gelirleri artırmayı amaçlamaktadır.

Kişisel veya kurumsal firmaların sattıkları ürün veya sundukları hizmet ile ilgili satış gerçekleştirmeyi düşündükleri insan/insan topluluğu, hedef kitle olarak tanımlanabilir. Arama motorlarının ve sosyal medya platformlarının gelişkin algoritmaları sayesinde ürün veya hizmete ilgi duyan ya da herhangi bir biçimde etkileşime geçen bireyler yönelik başlatılan reklam faaliyetleri profesyonel bir hizmet dalı olmakla beraber, günümüzde markalaşmayı ve kar marjını artırmayı düşünen her işletmenin birincil başvuru kaynaklarından biridir.

İdeal Hedef Kitle Nasıl Bulunur?

Hedef kitleler, web sitelerine entegre edilen kod parçacıkları aracılığıyla ya da sosyal medya platformlarının yönetim panellerinden ölçümlenebilen kullanıcı verilerini ifade eder. Buradan hareketle, entegrasyonların ve izlencelerin başarılı biçimde yapılabildiği profillerde yalnızca ilgili kişi ya da kişilere ulaşabilme, ideal hedef kitle olarak adlandırılmaktadır. Bir adım geriye çıkarak baktığımızda aslen yapılan tüm işlem, milyonlarca insan içinde satış gerçekleştirmek istediğimiz belki de birkaç yüz kişiden oluşan kişinin etrafında şekilleniyor. Bu birkaç yüz kişilik sadık kitleye ulaşmada işletmelere büyük faydası dokunacak olan Benzer Hedef Kitleler de, bu amaca hizmet eden en efektif yollardan birisidir.

Audience Lookalike (Benzer Hedef Kitle) Nedir?

Satış, duyuru ya da tanıtım amacı güden reklam faaliyetlerinde kullanabileceğiniz bir hedefleme türüdür. Lookalike’da amaç, elinizde hali hazırda bulunan bir kitleye benzeyen ya da o kitleyle aynı davranışlarda bulunması ihtimali olan kişilere ulaşmaktır. Elinizdeki mevcut kişiler daha önce Facebook sayfanızda paylaştığınız bir gönderiyi beğenen kişiler, web sitenizdeki bir ürünü sepete ekleyenler ya da Instagram üzerinden size mesaj göndermiş kişilerden oluşabilir.

Facebook reklamlarının çalışma prensibi aslında Facebook Pixel dediğimiz bir kodun beslenmesi hususuna dayanmaktadır. Web sitenizin kaynak kodlarına entegre ettiğiniz bu kod sayesinde Facebook sayfanızda ya da online marketinizde gerçekleştirilen hemen hemen tüm işlemleri detaylı biçimde barındırabilir ve bu işlemler neticesinde reklam stratejilerinizi oluşturabilirsiniz. Örneklendirmek gerekirse;

Web Tasarımı İle İşletmenizin Değerini Artırın!

Üretim, depolama ya da dağıtım fark etmeksizin tüm sektörler 2021 yılı itibariyle dijital farkındalık ve marka bilinirliğinin önemini kavramıştır. Milyonlarca potansiyel müşterinin mevcut müşteriler hale gelmesi adına yapılan en etkili ve ekonomik uygulamalardan biri olan kurumsal web site tasarımı İzmir web tasarım ajansları arasında en köklü firmalardan biri olan Localveri Yazılım güvencesiyle profesyonel bir hizmet alanını ifade etmektedir.

www.siteadi.com/alisveris-tamamlandi web adresindeki ‘’alisveris-tamamlandi’’ kelimelerine parametre bazında birer değer atayarak, reklam bütçesi ve dönüşüm oranlarını ölçümleyebilir;

‘’18-21 yaş arası, Psikoloji bölümü öğrencisi olan, Localveri Yazılım ve ProgramOfisi Facebook sayfalarını beğenmiş, İzmir ikametli kadın ve erkekleri hedefleyerek bir reklam oluşturabilirsiniz. Hedeflediğiniz olası 10.000 kişiden 100’üne ulaştığınızda yalnızca bu 100 kişiyi ve onların kullanıcı yönelimlerini kullanarak 500 ayrı benzer hedef kitleye daha isabetli ve etkili olacak şekilde ulaşabilir;

Mevcut kitlenizde X uygulamasını indiren ya da Y sayfasına mesaj atmış kişilerden yola çıkarak, yine bu şekilde davranışlarda bulunabilecek kişileri tetikleyebilir;

İşletmenize özel geliştirilen kısa, orta ve uzun vadeli reklam faaliyetleri ile giderlerinizi azaltırken; şirket gelirlerinizi önemli ölçüde artırabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/04/lookalike-audiences-neidr-benzer-hedef-kitle-nedir.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-04-05 16:58:262021-08-31 11:01:56Lookalike Nedir? (Benzer Hedef Kitle)
covid 19 corona pandemi yeni medya düzeni

Pandemi İle Gelen Yeni Medyanın Etkileri

15 Ocak 2021/in Dijital Pazarlama, Sosyal Medya /tarafından Localveri

YENİ NORMAL VE DİJİTAL PAZARLAMAYA OLAN ETKİSİ

Ülkemizde ilk Covid 19 vakalarının görüldüğü Mart ayından bugüne insan alışkanlıkları kökten değişmiştir. Vaka sayılarının hızla artmasıyla birlikte başvurulan karantina çözümüyle üretim, dağıtım ve tüketim alışkanlıkları ise hiç görmediğimiz şekilde dönüşüme uğramıştır. Geleneksel ve sosyal medya platformlarında sıklıkla dile getirilen ‘’Yeni Normal’’, özellikle çalışma koşullarının revize edilmesinden sonra pandeminin bir sonucu olarak ‘’Yeni Medya’’ adında bir anlayışı da beraberinde getirmiştir.

Ülkemizde internet alışkanlıkları özellikle son yıllarda tırmanarak artış göstermiştir fakat özellikle karantina günlerinde bireylerin sosyal medya platformlarında harcadığı vakit 2.1 kat artarak ortalama 3 saati geçmiştir. Temel sosyalleşme aktivitelerinin durma noktasına gelmesiyle yeni yönelim online oyunlara ve Facebook, Instagram gibi dijital medya platformlarına olmuştur.

Hal böyle olunca küçük, orta ve büyük ölçekli hemen hemen tüm işletmeler, dijital dönüşümün yaşandığı günümüzde pandemi koşullarına uygun hizmet ve ürün sunmak için yatırımlarını biçimlendirmişlerdir. Bilhassa paket ürün taşımacılığı yapan gıda firmaları, online alışveriş platformları ve ev eşyaları sektörleri oldukça yoğun bir dönem yaşamaktadır. Geleneksel üretim biçimlerinin yerini akıllı teknolojilere bırakması özellikle pandemi dönemiyle birlikte hız kazanmıştır.

SEO Hosting Kullanmak Web Sitenize SEO Açısından Ne Avantajlar Sağlar?

Google başta olmak üzere tüm arama motorları belirli bir algoritmaya bağlı çalışan akıllı sistemlerdir. Yıllar önce arama motorlarında yapılan sorgular istenilen sonucu hızlı ve doğru biçimde önümüze getirmediği gibi, arama hacimleri de oldukça düşüktür. Zaman içinde kullanıcı deneyimini önemseyen ve belirli kurallara uyum gösteren web sitelerinin üst sıralarda konumlandırılarak ödüllendirildiği bir sisteme geçilmiştir. Buradan hareketle SEO (Search Engine Optimization), web sitelerinin arama motorlarının kolayca tarayabilmesine; site ziyaretçilerinin de iyi bir deneyim yaşayabilmesine yönelik yapılan çalışmaların tümünü ifade etmektedir.

Yapılan bir araştırmaya göre küçük ve orta ölçekli işletmelerde dijital reklamcılığa ayrılan bütçe %28.5 artış göstermiştir. Sunulan hizmet veya satılan ürün fark etmeksizin dijital platformlarda marka bilinirliği sağlamak geleneksel satış yöntemlerini geride bırakmaya da başlamıştır. Kişisel veya kurumsal markaların dijital reklamcılığa yönelmesi bunun en açık göstergesidir.

Çeşitli yardımcı araçlarla ölçümlenebilen üretici ve tüketici davranış raporlarına göre dijital reklam modellerine yönelen işletmeler, geleneksel reklam modellerine yönelen işletmelere göre %49 daha avantajlı durumdalar. Bu da, dijital reklam bütçelerinin rekabete dayalı olarak artmasına sebep olmaktadır.

Google, Instagram, Facebook ya da Youtube gibi platformlardaki reklamcılık faaliyetleri kişisel teşebbüslerle mümkün olsa da, minimum giderle maksimum verim elde edilebilmesi kısa, orta ve uzun vadeli stratejilerin kurulmasına ve detaylı analizlere ihtiyaç duyuyor.

Localveri, marka bilinirliğinizi ve dijital yatırımlarınızı profesyonel ekip ve anlayışla yürütmektedir. Sizin ihtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş hizmet ve ürün detayları için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/01/covid-19-corona-pandemi-yeni-medya-duzeni.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-01-15 16:50:032021-08-31 11:01:57Pandemi İle Gelen Yeni Medyanın Etkileri
e-posta ile pazarlama teknikleri

E-Posta İle Pazarlama Taktikleri

20 Nisan 2020/in Dijital Pazarlama, Online Marketing, Satış Stratejileri /tarafından Localveri

E-MAİL MARKETİNG NEDİR? E-MAİL PAZARLAMACILIĞININ AVANTAJLARI NELERDİR?

Teknolojinin gelişimi ile birlikte pazarlama mecrasında oldukça yankı uyandıran ve uzun yıllardır kullanılmakta olan e-mail pazarlama teknikleri, kurum ve kuruluşların yeni ürün, hizmet ve proje faaliyetlerini mevcut ve potansiyel müşterilerine sunma yöntemlerini ifade etmektedir. E-posta pazarlama teknikleri ile mevcut ve potansiyel müşterilerinize karşı bir marka imajı oluşturabilir aynı zamanda kampanyaların hızlı ve etkili bir şekilde etkileşim almasını sağlayabilirsiniz.

E-posta pazarlaması, işletmenizin potansiyel müşterilerini yakalayarak yeni bir müşteri portföyü oluşturmanıza olanak sağlamaktadır. Yeni nesil, aktif pazarlama tekniklerinden biri olan e-posta ile pazarlama, etkileşimin oldukça pratik ve hızlı bir şekilde geri dönüşümünü göstermesi bakımından da işletmelere bir sonraki teknik hakkında detaylı bir analiz sunmaktadır. Buna bağlı olarak mevcut ve potansiyel müşterilerinizin ilgisini doğru teknikler ile çekebilir, ürün ve hizmetlerin tanıtımını etkili bir şekilde sonuca ulaştırabilirsiniz.

ÇINAR GIDA – LOCALVERİ YAZILIM ÇÖZÜM ORTAKLIĞI

Çınar Gıda 1999 yılında Fırın ve Unlu Mamul sektöründe faaliyet göstermek üzere İzmir merkezli bir firma olarak kuruldu. Firma bir süre sonra üretime başlayarak fırın ve unlu mamul sektörü için “Çınarım” markasıyla ekmek kalitesini arttırmak için ekmek geliştiriciler ve enzimler, tahin, haşhaş ve susam üretmeye başladı. Çınar 2013 yılında kurduğu “Butik Değirmen” ile de natural buğday, arpa, çavdar, yulaf, mısır unu, ezmeler ve ekmek süsleme malzemeleri üretmektedir. Çınar Gıda kendi markası “Çınarım” ile hizmet verirken müşterilerine “Pakmaya” ve “Polen” markalarının da tedarikçiliğini yapmaktadır.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/04/e-posta-ile-pazarlama-teknikleri-1.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-04-20 16:29:502021-08-31 11:01:57E-Posta İle Pazarlama Taktikleri

Koronavirüs’ün Etkileri: Her Alanda Dijitalleşme!

24 Mart 2020/in Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Ozoquiz online test ve sınav sistemi /tarafından Localveri

COVI-19 VE DİJİTALLEŞMEYE OLAN ETKİLERİ!

Günümüzde kullanıcıların birçok alanda internet üzerinden ihtiyaçlarını karşılaması adına teknolojik altyapı faaliyetleri artmıştır. Alışveriş, eğitim, sağlık, banka gibi sıklıkla kullanılan kurumlara internet altyapıları ile ulaşımın artması şu anda geleceğe yönelik bir teknolojik devrime gidildiğini göstermekte ve hayat koşullarının buna göre tekrardan dizayn edileceğini ifade etmektedir. Özellikle son günlerde hayatımıza giren küresel bir salgın olan Covıd-19 ile birlikte Dünya’da ve ülkemizde dijitale hızlı bir yönelim gerçekleşmiştir.

Şeffaf ve Güvenilir Bir Alışveriş İmkanı!

Kullanıcılar bireysel ve toplumsal sağlığın düzene girmesi adına çeşitli ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılamaktadır. En temel ihtiyaçlardan biri olan gıda ve eğitim ihtiyaçlarında gidilen bu teknolojik devrim içerisinde e- ticaret siteleri ve online sınav sistemleri ise hızlı ve etkili bir şekilde internet üzerinden kullanıcılara sunulmaktadır. Son yıllarda kullanımı hızla artan e-ticaret siteleri özellikle Korona virüs salgını ile en yüksek seviyelerine çıkmış, kullanıcılara evlerinde güvenli bir şekilde alışveriş yapma imkanı sağlayarak dönemin ihtiyaçlarını karşılamaktadır. E-ticaret sitelerinin şeffaf ve hızlı teslimat sistemleri sayesinde kullanıcılar zor koşullarda bile rahatlıkla isteklerine ulaşmakta ve güvenli ödeme seçenekleri ile sorunsuz bir alışveriş sürecini tamamlamaktadır.

DİJİTAL PAZARLAMANIN EL KİTABI!

Bu kitap, pazarlama tutkusu sönmeyenlerin sihirli renkler dünyasıdır. Dinamik, açıklayıcı, öz ve özgün bir tarz ile günümüzde çevremizde gördüğümüz, duyduğumuz, tuttuğumuz neredeyse her şeyin bize ulaşmasında çok elzem bir rolü olan pazarlamanın yüzlerce çeşidinin sunulduğu mini bir ansiklopedidir. Okuyucuları da tıpkı ufaklar, minikler gibi; kimisi su içer gibi kana kana, kimisi içine işler gibi birine derin bağlarla bağlanmaktadır. Fakat hepsinin bir ortak noktası vardır. Hepsi tekrar döneceklerinden, defalarca danışacaklarından, okudukça değişeceklerinden, yeni ufuklara açılacaklarından emin olacakları bir yol gösterici bulmuşlardır.

Küresel salgının hızla artması ve buna bağlı olarak sektörel çözüm önerilerinden biri olan online test ve sınav sistemleri özellikle eğitim sektörüne bir yenilik olarak sunulmaktadır. Covıd-19 ile birlikte okulların tatil edilmesi ve eğitimde bir yenilik olarak online eğitim sürecinin başlaması beraberinde çeşitli yazılım programlarına ihtiyacı doğurmaktadır. Bu yazılım programlarından biri olan OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi, online eğitim sistemi içerisinde ek olarak öğrenci, eğitimci ve veliler açısından çeşitli imkanlar sunmaktadır.

Eğitimde Dijital Bir Kapı Açılıyor!

İçerisinde yer alan birçok modül sayesinde online eğitimin eksiksiz devam etmesini sağlamayı amaçlayan OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi, eğitimcilerin müfredata bağlı olarak öğrencilerine özel sınav ve test hazırlamalarını sağlamakta çeşitli zorluk derecelerine bağlı olarak süreli online sınav çalışmalarını gerçekleştirmektedir. Bu online sınav sistemi sayesinde başarı oranını arttırmayı hedefleyen eğitimciler, online sınav sistemi üzerinden bu analizlere rahatlıkla ulaşmaktadır.

Hem online sınav sistemi hem e-ticaret siteleri günümüzde ve önümüzdeki dönemler içerisinde kullanıcıların hayatlarında daha sık yer alarak hayatımızın mihenk taşını oluşturacaktır. Buna bağlı olarak aksiyon alarak sistemlerini kuran sektörel işletmeler ise gelecekte dijital bir çalışma prensibine girerek ayakta kalmayı başaracaktır. Kurumsal e-ticaret site tasarım çalışmaları ve OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi ile ilgili detaylı bilgiye www.localveri.com.tr adresinden bizimle iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/03/koronavirus-etkileri.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-03-24 14:06:122021-08-31 11:01:58Koronavirüs’ün Etkileri: Her Alanda Dijitalleşme!

Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında

14 Ekim 2019/in Genel /tarafından Localveri

Localveri Yazılım olarak, 15 yıldır “internetin gelişmiş altyapısını kullanarak müşterilerin ticari faaliyetlerine katma değerli çözümler üretmek” amaca İzmir merkezli olarak faaliyet göstermekteyiz. Farklı sektörlerde farklı web uygulama ve proje geliştirerek müşterilerine hizmet vermekteyiz.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/10/ÜRÜNLER-BLOG.jpg 400 600 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-10-14 11:48:142021-08-31 11:01:59Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında

Ads Reklamlarının SEO Açısından Önemi

23 Eylül 2019/in Blog, Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

Google arama motoru belirli değişkenleri esas alan bir algoritmaya sahiptir. Bu nedenle de söz konusu değişkenlere uygun olan web siteleri arama sayfalarında daha fazla görülür kılmaktadır. Bu nedenle özellikle kurumsal web sitelerini görünür kılmak isteyen firmalar için bir dijital pazarlama tekniği olarak SEO çalışmaları son derece önemlidir.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/09/ADWORDS-SEO-BLOG.jpg 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-09-23 13:06:382021-08-31 11:01:59Ads Reklamlarının SEO Açısından Önemi

Marka Bilinirliği İnşası İçin İpuçları

10 Temmuz 2019/in Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

Marka bilinirliği işletmelerin markalaşma noktasında üzerinde durması gereken önemli bir konudur. Marka bilinirliği, işletmenizin marka ve logosunun insanlar tarafından bilinir olmasının ötesinde  ürün ve hizmetlerinin içeriğinin ve firma lokasyonuzun insanlar tarafından bilinir olması ve insanların hafızasında kalıcı bir yer edinmesi anlamına gelmektedir. Bu nokta da insanların markanızı, logonuzu, sloganınızı biliyor olması marka bilinirliğini sağladığınız anlamına gelmemektedir. Bu nedenle marka bilinirliği çalışmaları çoğunlukla marka farkındalığının sağlanmasından sonra yapılmalıdır. Ancak marka bilinirliği çalışmaları yürütülürken ve dijital pazarlama planı oluştururken bazı noktalar göz ardı edilmemeli ve unutulmamalıdır

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/07/MARKA-DİKKAT-blog.jpg 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-07-10 14:30:292021-08-31 11:02:00Marka Bilinirliği İnşası İçin İpuçları

Marka Bilinirliği Nedir?

3 Temmuz 2019/in Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

İşletmelerin kuruluşundan itibaren önemli olan markalaşma ve marka bilinirliği, bazı durumlarda yoğun halkla ilişkiler ve reklamlarla hızla marka bilinirliği sağlanabilirken bazı durumlarda ise markalaşma daha yavaş ve sektör tecrübesine paralel olarak gelişebilmektedir.  Ancak Bazı durumlarda durumlarda işletmelerin uzun zamandır sektör içinde olmaları ve/veya reklam faaliyetleri yürütmeleri markalaşma ve marka bilinirliği için yeterli olmamaktadır. Bu tür durumlarda işletmelerin özel olarak markalaşma ve marka bilinirliği oluşturma aşamasında farklı kanallardan çalışma yapmak ve dijital pazarlama planı oluşturmak gerekmektedir.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/07/MARKA-BİLİNİRLİĞİ-BLOG.jpg 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2019-07-03 08:48:462021-08-31 11:02:00Marka Bilinirliği Nedir?
Page 1 of 41234

Portföy Ögeleri

çınarım e-ticaret sitesi izmir web tasarım un tahıl ürünleri website

Çınarım E-Ticaret Sitesi

buyukkarcı web tasarım izmir ticari arac website dijital pazarlama hizmeti

Büyükkarcı Kurumsal Web Tasarım

Kategoriler

Son Yazılar

  • iPhone “sunucu kimliği doğrulanamıyor” hatası (Resimli Anlatım)24 Mayıs 2022 - 17:53
  • Web Site Trafiğini Artırmanın En Etkili 5 Yolu2 Aralık 2021 - 16:31
  • Influencer Marketing4 Kasım 2021 - 14:05

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMCRM Sistemidijital pazarlamadijital pazarlama izmire-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikariyer planlamakişisel gelişimkişisel gelişim tavsiyelerikurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal web tasarımlocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım firmaları izmirweb tasarım izmirzaman yönetimiİnternetten alışveriş
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön