Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Ekibimiz
    • İş Olanakları
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Gizlilik politikası
  • HİZMETLER
  • PROGRAM OFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • site apartman yönetim programı
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • sms izin onay sistemi
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • müşteri memnuniyeti ölçme programı
      • tesisat iş yönetim uygulaması
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
    • Bayi/Müşteri Girişi
    • Online Ödeme
    • Destek Talebi
    • Mail Kurulum Yardımı
  • İLETİŞİM
  • Teklif Al
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: e-ticaret sitesi

Buradasınız: Anasayfa1 / e-ticaret sitesi

Yazılar

e-ticaret sitesi nasıl olmalı

İyi Bir E-Ticaret Sitesi Nasıl Olmalı?

30 Eylül 2021/in E-Ticaret /tarafından Localveri

Son yıllarda kullanımı epey bir artan e – ticaret siteleri, yeni dönemin en çok parlayan satış stratejilerinden biri olmaktadır. Özellikle pandemi dönemiyle birlikte tüm AVM’lerin ve mağazaların kapanması, insanların internetten alışveriş yapma alışkanlıklarını arttırmıştır. Pandeminin en yoğun olduğu 2020 yılında internetten alışverişlerin oranı %72’ye kadar yükselmiştir. Hal böyle olunca, e – ticaret siteleri de uzun zamandır en çok talep aldığı yılı yaşamıştır. Ancak yine de birçok kesimin internet alışverişine güvenmediği gözlemlenmekte, bunun için yetersiz ve sorunlu e – ticaret sitelerinin katkısının epey fazla olduğu kanıtlanmaktadır. Peki, iyi bir e – ticaret sitesi nasıl olmalıdır?

Ülkenin hatta dünyanın pek çok yerinden zahmetsiz ve hızlı bir alışveriş deneyimi sunan e – ticaret siteleri, kullanıcıların güvenini kazandığında en kolay potansiyel müşteri kazandırma aracı olmaktadır. Tabii ki bu noktada pek çok detaya dikkat etmek gerekmektedir. Özellikle son yıllarda tüketicilerin sabrının azalması, bir ürünü hemen almak istemeleri ve o ürün ile ilgili seçenek fazlalığı bir ziyaretçinin sitede kalma süresini oldukça azaltmaktadır. Bu yüzden öncelikle amaç kişinin sitede kalmasını sağlamaktır.

Ana Sayfa Tasarımı

Ürün veya hizmetin satışlarını artırmak ya da siteye trafik çekmek için pek çok detaya aynı anda dikkat edilmelidir. Araştırmalara göre bir tüketicinin ürüne güvenmesi için onu 7 kez görmesi gerekiyor. Bu yüzden öncelikli olarak ana sayfa tasarımının dikkat çekici ve etkileyici olması şarttır.

Yapılan araştırmalara göre kullanımı kolay olan siteler daha çok tercih edilmekte, daha çok güven vermektedir. Bu yüzden site tasarımı için ön planda olması gereken ilk şey ziyaretçilerin sayfalar arasında kolaylıkla dolaşabilmesi, isteklerine hızlı bir şekilde ulaşabilmesidir.

Mağazalarda en popüler ve en dikkat çekici ürünler girişte müşterilerin görebileceği yere konumlandırılır. Bunun sebebi de kişileri etkileyerek alışveriş davranışını o mağazadan gerçekleştirmelerini sağlamaktır. Aynı mantık e – ticaret sitelerinde de geçerli olmaktadır. Site açıldığında kişinin karşısına anasayfa çıkmakta, kurulan ilk temasta karşı tarafın dikkatini çekmek gerekmektedir. En çok tercih edilen ürünler kategorileştirilerek sergilenmelidir. Satışta olan ürünler için merak uyandırmak ve kullanıcının ilgisini kazanmak amaçlanmalıdır. Sayfa tasarımında kurumsal kimliğe uygun renkler tercih edilmeli, ürünlerin mutlaka resimleri olmalıdır. Bu kullanıcıya güven sağlayacaktır.

Kategori ve Filtreleme

Kullanıcıların web sitesinde kalma süresi zaten oldukça az iken, aradığı ürünü bulmak için harcayacağı zaman fazla olmamalıdır. Kategori ve filtreleme seçenekleri ile ziyaretçiler yönlendirilmeli, ihtiyaçları olduklara ürünlere maksimum 10 saniye içinde ulaştırılmalıdır. Web sitesinin hizmetlerine göre, ürünlerin kullanım amaçlarına göre ya da modellerine göre bir kategori oluşturulmalı, akabinde de fiyat, renk, üretim malzemesi gibi maddeler ile filtrelenmelidir. Ürün sayfalarına girildiğinde ise hakkındaki bilgiler açıklayıcı ve detaylı olmalı, ziyaretçilerin aradığı bilgilerin hepsi bulunmalıdır.

Güvenilirlik

E – ticaret sitesi için en önemli ayrıntılardan biri de sitenin güvenilirliği ve bu anlamda kullanıcıya oluşturduğu güven duygusudur. Site eğer güvenli değilse, tüketici ürünlere bakmadan dahi siteden çıkmakta ve site trafiği de zamanla düşmektedir. Yapılan araştırmalara göre her 10 müşteriden 3’ü ödeme sayfasına geldiğinde alışverişinden vazgeçmektedir. Bunun sebeplerinden biri de ödeme sistemindeki yetersizlik ve ödeme sayfasındaki karışıklıktır. Bu yüzden bu sayfa için gereksiz bilgilerden kaçınılmalı, sade ve anlaşılabilir bilgiler ile kullanıcıların güveni kazanılmalı ve bu süreç mümkün olduğunca hızlı tamamlanmalıdır.

E – ticaret sitelerinin güvenlik anlamında altyapısı güçlü olmalı, site sorunsuz çalışmalıdır. Sitede mutlaka web sitenin kimliğini doğrulayan SSL sertifikası bulunmalı, kullanıcı bilgilerinin güvenle saklanacağının garantisi de kişilere verilmelidir. Ziyaretçilere kolay ödeme seçenekleri sunulmalı, tekrar alışveriş yapmak istediklerinde kart bilgilerini kaydetme gibi opsiyonlar belirlenmelidir.

Mobil Uyumluluk

E – ticaret sitesinin mobil uyumluluğa (responsive) sahip olması, son yıllarda aranan en önemli özelliklerden biridir. Telefon ve tablet kullanımının her geçen gün arttığı ve birçok işlemin bu cihazlar ile gerçekleştirildiği göz önünde tutulursa, sitenin her cihaza uyumlu olması kullanıcıları mutlu etmekte, site sahibine de olumlu olarak geri dönmektedir.

Yorum, Değerlendirme ve Puan

Sitedeki ürün ya da hizmetin altında müşteri yorumlarının olması ve puanlamaların yapılması, kullanıcılar için son derece önemlidir. Son yıllarda alışverişlerin birçoğu yorum ve puanlar yüzünden tamamlanmamaktadır. Hal böyle olunca her sayfa ziyaretçisi ürün hakkında daha önceki deneyimleri görmek istemektedir. Bu yüzden o ürün ya da hizmet ile ilgili değerlendirme seçeneğinin bulunması, güvenilirlik açısından da oldukça değerlidir. Yapılan alışverişten, üründen ve kargodan ne kadar memnun olduğunu belirten müşterilerin gözükmesi için de web sitesi için olumlu detaydan biridir.

Son Bir Tavsiye : Online alışverişlerde akla takılan bir soru olursa her an ulaşabilecek bir seçeneğin olması çok önemlidir. Yapılan araştırmalara göre e – ticaret sitelerinden alışveriş yapanların %44’ü bu konuda oldukça hassas. Anında destek almak adına bir canlı sohbet eklentisi ile müşteri memnuniyetini en iyi şekilde sağlayabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/09/e-ticaret-sitesi-nasil-olmali.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-09-30 14:07:232021-10-28 09:25:58İyi Bir E-Ticaret Sitesi Nasıl Olmalı?
website online satış yapmak e-ticaret sitesi kurulumu

Web Siteniz Satış Yapar Hale Nasıl Getirilir?

8 Şubat 2021/in E-Ticaret /tarafından Localveri

WEB SİTE SATIŞINI ARTIRMAK İSTEYENLERE TAVSİYELER

Geleneksel ticaret ve pazarlama yöntemleri 2021 yılı itibariyle etkisini yitirmektedir. Özellikle pandemi sebebiyle internetten alışveriş yapma alışkanlığı hem işletmelerin hem de müşterilerin ihtiyaçlarına çözüm olan, memnuniyet ve kar marjını günden güne artıran önemli bir sektördür.

Küçük, orta ve büyük ölçekte tüm işletmeler e-ticaret ile ürün satışlarını önemli ölçüde artırmış; kullanıcı dostu e-ticaret altyapılarının kullanılması da yaygınlaşmıştır. İşletme sahiplerini ve kullanıcılarını karşılıklı olarak güvence altına alan çeşitli yasal prosedürler ve asgari koşullar neticesinde web sitelerinin satış yapması için bir takım uygulamalar mevcuttur.

E-Ticaret Yapmak İçin Şirket Kurmak Gerekli Mi?

Sunduğunuz hizmet veya sattığınız ürün ile ilgili kişisel veya kurumsal bir işletmeniz varsa, internetten satış yapmak için ekstra bir şirket kurmanıza gerek yoktur. İşletme sahibi olmayan girişimciler için ise bir şirket kurmak şartı vardır. Hizmet veya ürün türünüze göre bir şahıs şirketi ya da limited şirket kurarak internetten satış yapmaya başlayabilirsiniz.

E-Ticaret Sistemi Nedir?

E-Ticaret altyapıları en basit deyişle ürünlerin veya hizmetlerin sergilendiği online bir platform ya da elektronik mağazalardır. E-Ticaret sistemleri mevcut ve potansiyel müşterilerin istediği ürüne hızlı ve etkin biçimde ulaşmasını sağladığı gibi, işletmelerin de ürün ve hizmetleri pratik şekilde pazarlamasına olanak sağlamaktadır. Hızlı, istenilen ürüne kolayca ulaşılabilen, iyi kategorilendirilmiş, arama motorlarıyla ve tüm elektronik cihazlarla uyum haline çalışan, kullanıcı dostu bir altyapı hem işletmelerin hem de müşterilerin …

E-Ticaret’e Başlamak

E-ticaret en genel anlamıyla elektronik platformlar aracılığıyla alım, satım ve ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesidir. Özellikle son 5 yıl içinde geleneksel satış ve pazarlama anlayışının dijitalleşmeye doğru ivme kazanması söz konusudur. Arz ve talep dengesi günden güne değişmekte olup bilinen üretim, dağıtım ve tüketim alışkanlıkları da dönüşüme uğramıştır.

Alan Adının ve SSL Sertifikasının Önemi

Alan adı (domain) bir web sitesinin internet alemindeki adıdır. Alan adının kısa, öz ve akılda kalıcı olması gerekmektedir. Bunun yanı sıra SSL sertifikası, bir e-ticaret sitesi için zorunluluktur. SSL sertifikası bir web sitesinin güvenilir olduğunu ve iki ucu şifreleme prensibine dayanan bir güvenlik protokolüdür. Bir e-ticaret sitesinde mevcut ve potansiyel müşterilerin kredi kartı bilgilerinin talep edileceği göz önünde bulundurulduğunda hem yasal hem de etik anlamda iki tarafı da güvence altına alan bir sanal güvenlik duvarı oluşturulmalıdır.

SSL sertifikası başta Google olmak üzere büyük arama motorları tarafından sıralama ölçütlerinden biri olmakla beraber, müşteriye karşı güven oluşturmada da olumlu etki yaratmaktadır. Sertifika sahibi olmayan sitelerde girilen kredi kartı bilgileri üçüncü parti yazılımlar ya da web sitesi sahipleri tarafından ele geçirilebilir ve çeşitli mağduriyetlere yol açabilmektedir.

Localveri Anahtar Teslim E-Ticaret Sistemi Nedir?

website online satış yapmak e-ticaret sitesi kurulumuMevcut işini elektronik ortama taşımak isteyen ya da sıfırdan bir iş deneyimi oluşturmak isteyen girişimcilerin tercih edebileceği alternatif bir sanal alışveriş platformudur. Bir web sitesinin yazılımı ve tasarımı birçok farklı aşamadan oluşmaktadır. Bir e-ticaret altyapısının hem kullanıcı dostu olması hem de yasal prosedürlerde sorun yaşamaması için eksiksiz ve kusursuz olması gerekmektedir.

Localveri Yazılım satılan ürün veya sunulan hizmete ve işletme sahibinin ihtiyacına özel oluşturulmuş e-ticaret sistemi ile müşterilerine profesyonel destek vermektedir. Güncel kod yapısı ve kullanım kolaylığı sağlayan admin paneliyle, banka ve finans kuruluşlarının kullandığı güvenlik altyapısıyla, sosyal medya paylaşım eklentileriyle satış ve kar marjını artırmaya katkı sunan Anahtar Teslim E-Ticaret Sistemi hakkında daha detaylı bilgi almak için www.localveri.com.tr web adresini ziyaret edebilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/02/website-online-satis-yapmak-e-ticaret-sitesi-kurulumu.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2021-02-08 08:53:332021-08-31 11:01:57Web Siteniz Satış Yapar Hale Nasıl Getirilir?
e-ticaret yazılımı nasıl olmalı

E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?

17 Ağustos 2020/in E-Ticaret /tarafından Localveri

E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET YAZILIM MODÜLLERİ NASIL OLMALIDIR?

E-Ticaret internet üzerinden insanların belirli sistemler ve mecralar ile gerçek ya da sanal ürünleri para karşılığında satması ve alması işlemidir. En sade haliyle söyleyecek olursak ticaretin elektronik versiyonudur. E- ticaret gerçek anlamıyla bakıldığında internet üzerinden hizmet satın alma hareketi olarak da tanımlanabilmektedir. Günümüzde sanal mağazaları oldukça sık ve güncel bir şekilde görmek mümkündür. Firmaların güncel olarak kullandığı sanal mağazalar eskiye nazaran bakıldığında firmanın yönetimini bir hayli kolaylaştırmaktadır.

E-Ticaret Yazılımının Modülleri Nasıl Olmalıdır?

Firmanın satış ağına uygun ve hangi satış alanlarına hitap edeceğine yönelik E-ticaret yazılımının uygulamasında her zaman fayda vardır. Bu durum bu zamana kadar düzensiz, karma bir şekilde yapılan e- ticaret sitelerine göre büyük farklılık gösterecektir. Geneliyle bir e- ticaret sitesi oluştururken kullanılacak yazılım türleri şu şekildedir;

E-Ticaret sitesinde markanıza ait özgün, profesyonel ve mobil uyumlu bir tasarım yapılmalıdır.

  1. Filtreleme Modülü
  2. Stok Takip Modülü
  3. Sipariş Takip Modülü
  4. E-Ticaret sitesi içerisinde iade, satış, gizlilik ve güvenlik adına oluşturulmuş alışveriş sözleşmeleri
  5. Kupon Modülü
  6. Haber ve Duyuru Modülü
  7. 3D Güvenli Alışveriş
  8. SSL ve 128bit şifreleme yöntemiyle oluşturulmuş güvenilir alışverişin sağlanması
  9. Hediye Çeki Modülü
  10. Sınırsız Ürün Ekleme
  11. Sınırsız Kategori Ekleme
  12. Üyelik Oluşturma Sistemi
  13. Üye Takip Modülü
  14. Kargo Takip Modülü

gibi yazılım çeşitleri sabit bir şekilde kullanılmaktadır.

INSTAGRAM ALGORİTMASININ ÇALIŞMA PRENSİBİ

Instagram, insanların fotoğraf ve video paylaşabildiği online bir platformdur. Facebook’un kurucusu Mark Zuckerberg tarafından satın alındığında dijital sosyalleşmeyi derinden etkileyeceği bilinen Instagram bugün 1 milyar insandan fazla kullanıcıya sahip. Instagram algoritması kullanıcıların gönderide herhangi bir etkileşim türündeki sinyallerle beslenmesi prensibine bağlı olarak çalışıyor. Buradan hareketle her herhangi bir içerikte gerçekleştirilen beğeni, yorum, favoriye ekleme, DM (Direct Message) gönderimi vb. tüm aktiviteler, kullanıcı davranışlarını ölçümleyen gelişmiş algoritma aracılığıyla işleniyor.

E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?

Güvenli Olması: Hangi alana yapılırsa yapılsın E-Ticaret sitelerindeki en önemli nokta sitenin vazgeçilmez güvenliğidir. Altyapı işlemleri asla aksamamalı ve sağlam olmalıdır. Herhangi bir hataya, oluşabilecek saldırılara karşı siteyi etkileyecek unsurlara anlık bir şekilde çözüm üretebilecek programlar kullanılmalıdır. Bir farklı önemli etken ise dataların güvenli bir şekilde korunması ve saklanmasıdır. Bunların yanında ödeme adımında kart bilgilerinin güvenliği için şifreleme sistemi de oldukça önemlidir.

Arama Motorlarına Entegre Olmalıdır: E-Ticaret sitesi arama motoruna entegre bir yazılım ile oluşturulmalıdır. Bu süreçte site haritası oluşturularak bütün arama motorlarında tanınabilir bir hal alması ince bir detaydır. Bu detayın sonucunda ise e- ticaret sitesinin tanınabilirliği oldukça anlam kazanacak ve ön planda rol oynayacaktır. Ayrıca SEO, arama motorlarında etkili bir sıralamaya gelme yolunda en kilit noktadır.

Yenilenebilir Tasarım Olmalıdır: Bugün yapılan bir tasarım belirli bir süre sonra sunulan yeniliklerle birlikte eskimiş bir hale gelebiliyor. Bundan dolayı E-Ticaret yazılımını oluştururken yenilenebilir ve günümüzün teknolojisine uyarlanabilir hale gelmesini sağlamakta fayda vardır.

Yönetim Paneli Kullanımı: Genel olarak baktığımızda E-Ticaret sitelerinin en fazla kullanılan 3 alanı vardır. Bunlar; ürün ekleme, sipariş kontrolü ve kargo takibi. Aktif bir şekilde kullanılan 3 alanın kullanım kolaylığının sağlanması oldukça önemlidir. Bu 3 alandaki verilerin sürekli değişiklik görmesi ve güncellenmesi durumunda aynı zamanda da takibinin aksatılmaması halinde sitenin işleyişini ve aktif durumunu olumlu yönde etkileyecektir.

Sanal Pos Ödeme: Sitenizden yapılacak herhangi bir alışverişte kredi kartı ödeme seçeneğini müşteriye sunuyorsanız sanal pos ve 3D secure yazılımının problemsiz bir şekilde çalışması oldukça hassas bir durumdur. Bir yandan da E-Ticaret sitelerinde ödeme seçeneklerinin çeşitli olması gerekmektedir. Müşteriler için ödeme seçeneği kısmındaki çeşitlilik oldukça olumlu karşılanan bir durumdur.

Siz de firmanız için özgün olarak yapılan Localveri yazılım hizmetlerimizden faydalanmak istiyorsanız, bizlere www.localveri.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/08/e-ticaret-yazilimi-nasil-olmali.png 480 480 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-08-17 17:24:042021-08-31 11:01:57E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?
online satış sitesi e-ticaret sitesi

Evde Kal – Ürün ve Hizmetlerini Online Pazarla!

25 Mart 2020/in Dijital Pazarlama, E-Ticaret, İş Yönetimi, Satış Stratejileri /tarafından Localveri

PANDEMİYLE BİRLİKTE E-TİCARET İŞLEMLERİ RAĞBET GÖRÜYOR!

Dünya’da ve ülkemizde devam eden küresel bir salgın olan Covıd-19 etkilerini hala sürdürmekte bu süreç içerisinde birçok sektör çalışma ortamını eve taşıyarak bireysel ve toplumsal sağlığı tehdit eden unsurlara bir önlem getirmektedir. Bu süreç içerisinde kullanıcılar birçok tüketimini e-ticaret sitelerinden sağlamakta ve süreci olabildiği kadar evlerinde güvende geçirmeye devam etmektedir.

Bu küresel salgının ciddi boyutlara ulaşması sonucu e-ticaret sitelerine artan bu rağbet gelecekte bizi nasıl bir dijitalleşmenin beklediğini daha net olarak göstermekte aynı zamanda tüketim alışkanlıklarındaki değişimlerin gerçekleşeceğini ifade etmektedir. Kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılamak adına sıklıkla kullandığı e-ticaret siteleri, günümüzde oldukça sık tercih edilmektedir. Özellikle Corona Virüs salgını ile en üst seviye kullanım düzeyine ulaşan e-ticaret siteleri, işletmelerin günümüze ve geleceğe açılan kapılarını göstermektedir.

SHERLOCK HOLMES İLE PAZARLAMAYA DAİR NELER SÖYLENEBİLİR?

Sherlock Holmes, tüm davalarında şüphelileri dinleme konusunda ustadır. Söyleneni ve söylenmeyeni duyma kabiliyeti, pek çok suçu başarıyla çözmesine yardım eder. Ama ustanın sırrı artık biliniyor! Siz de bir iletişim erbabı olabilirsiniz. Çok basit! İster satış temsilcisi ile müşteri, ister yönetici ile çalışan, ister öğretmen ile öğrenci, isterse ebeveyn ile çocuk söz konusu olsun, yakınlık kurma becerisi, başarılı iletişimin temelidir.

Yaygın kanıya göre yakınlık, bir başkasıyla aramızda belli bir ahengin oluşması demektir ve ilişki geliştirmede önemli boyutları temsil eder. Bu boyutlardan biri, etkilemek istediğimiz kişiyi görsel, işitsel ve davranışsal açıdan istediğimiz yöne çekebilme derecesidir. Satış uzmanları, satış süreci hakkında daha fazla bilgilendikçe ve satış dilinde akıcılık kazandıkça, etkileyici bir dil geliştirme olanağı da bulurlar. İletişimi önemli ölçüde artırma konusundaki başarılarıyla tanınan alanlardan biri de nörolinguistiktir. Dil modellerimiz, her yönüyle, kullanımda ustalaşanlar için olumlu geri dönüş -artan satışlar- anlamına gelebilecek birer ipucu sunar.

Değişen Dinamikleri Yakalamaya Hazır Mısınız?

İşletmeler, e- ticaret siteleri sayesinde ürün ve hizmetlerini en detaylı şekilde mevcut ve potansiyel müşterilerine sunmaktadır. Şeffaf, hızlı ve güvenli alışveriş imkanı sağlamakta olan e-ticaret siteleri, kullanıcıların evlerinde rahatlıkla tüketimlerini gerçekleştirmelerine olanak sağlamaktadır. Pazarlama sektöründe değişen bu dinamikler ticari birçok sektörü doğrudan etkilemekte ve işletmeleri değişime sürüklemektedir. Bu değişimler doğrultusunda doğru bir iletişim ve pazarlama çalışmaları ile dizayn edilen e-ticaret siteleri, işletmenin satışlarını olumlu yönde etkileyerek, kar oranını arttırmaktadır.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/03/online-satis-sitesi-e-ticaret.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-03-25 14:37:512021-08-31 11:01:58Evde Kal – Ürün ve Hizmetlerini Online Pazarla!

Koronavirüs’ün Etkileri: Her Alanda Dijitalleşme!

24 Mart 2020/in Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Ozoquiz online test ve sınav sistemi /tarafından Localveri

COVI-19 VE DİJİTALLEŞMEYE OLAN ETKİLERİ!

Günümüzde kullanıcıların birçok alanda internet üzerinden ihtiyaçlarını karşılaması adına teknolojik altyapı faaliyetleri artmıştır. Alışveriş, eğitim, sağlık, banka gibi sıklıkla kullanılan kurumlara internet altyapıları ile ulaşımın artması şu anda geleceğe yönelik bir teknolojik devrime gidildiğini göstermekte ve hayat koşullarının buna göre tekrardan dizayn edileceğini ifade etmektedir. Özellikle son günlerde hayatımıza giren küresel bir salgın olan Covıd-19 ile birlikte Dünya’da ve ülkemizde dijitale hızlı bir yönelim gerçekleşmiştir.

Şeffaf ve Güvenilir Bir Alışveriş İmkanı!

Kullanıcılar bireysel ve toplumsal sağlığın düzene girmesi adına çeşitli ihtiyaçlarını internet üzerinden karşılamaktadır. En temel ihtiyaçlardan biri olan gıda ve eğitim ihtiyaçlarında gidilen bu teknolojik devrim içerisinde e- ticaret siteleri ve online sınav sistemleri ise hızlı ve etkili bir şekilde internet üzerinden kullanıcılara sunulmaktadır. Son yıllarda kullanımı hızla artan e-ticaret siteleri özellikle Korona virüs salgını ile en yüksek seviyelerine çıkmış, kullanıcılara evlerinde güvenli bir şekilde alışveriş yapma imkanı sağlayarak dönemin ihtiyaçlarını karşılamaktadır. E-ticaret sitelerinin şeffaf ve hızlı teslimat sistemleri sayesinde kullanıcılar zor koşullarda bile rahatlıkla isteklerine ulaşmakta ve güvenli ödeme seçenekleri ile sorunsuz bir alışveriş sürecini tamamlamaktadır.

DİJİTAL PAZARLAMANIN EL KİTABI!

Bu kitap, pazarlama tutkusu sönmeyenlerin sihirli renkler dünyasıdır. Dinamik, açıklayıcı, öz ve özgün bir tarz ile günümüzde çevremizde gördüğümüz, duyduğumuz, tuttuğumuz neredeyse her şeyin bize ulaşmasında çok elzem bir rolü olan pazarlamanın yüzlerce çeşidinin sunulduğu mini bir ansiklopedidir. Okuyucuları da tıpkı ufaklar, minikler gibi; kimisi su içer gibi kana kana, kimisi içine işler gibi birine derin bağlarla bağlanmaktadır. Fakat hepsinin bir ortak noktası vardır. Hepsi tekrar döneceklerinden, defalarca danışacaklarından, okudukça değişeceklerinden, yeni ufuklara açılacaklarından emin olacakları bir yol gösterici bulmuşlardır.

Küresel salgının hızla artması ve buna bağlı olarak sektörel çözüm önerilerinden biri olan online test ve sınav sistemleri özellikle eğitim sektörüne bir yenilik olarak sunulmaktadır. Covıd-19 ile birlikte okulların tatil edilmesi ve eğitimde bir yenilik olarak online eğitim sürecinin başlaması beraberinde çeşitli yazılım programlarına ihtiyacı doğurmaktadır. Bu yazılım programlarından biri olan OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi, online eğitim sistemi içerisinde ek olarak öğrenci, eğitimci ve veliler açısından çeşitli imkanlar sunmaktadır.

Eğitimde Dijital Bir Kapı Açılıyor!

İçerisinde yer alan birçok modül sayesinde online eğitimin eksiksiz devam etmesini sağlamayı amaçlayan OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi, eğitimcilerin müfredata bağlı olarak öğrencilerine özel sınav ve test hazırlamalarını sağlamakta çeşitli zorluk derecelerine bağlı olarak süreli online sınav çalışmalarını gerçekleştirmektedir. Bu online sınav sistemi sayesinde başarı oranını arttırmayı hedefleyen eğitimciler, online sınav sistemi üzerinden bu analizlere rahatlıkla ulaşmaktadır.

Hem online sınav sistemi hem e-ticaret siteleri günümüzde ve önümüzdeki dönemler içerisinde kullanıcıların hayatlarında daha sık yer alarak hayatımızın mihenk taşını oluşturacaktır. Buna bağlı olarak aksiyon alarak sistemlerini kuran sektörel işletmeler ise gelecekte dijital bir çalışma prensibine girerek ayakta kalmayı başaracaktır. Kurumsal e-ticaret site tasarım çalışmaları ve OzoQuiz Online Test ve Sınav Sistemi ile ilgili detaylı bilgiye www.localveri.com.tr adresinden bizimle iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/03/koronavirus-etkileri.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-03-24 14:06:122021-08-31 11:01:58Koronavirüs’ün Etkileri: Her Alanda Dijitalleşme!
e-ticaret sitesi kurulumu

Sizin Hala E-Ticaret Siteniz Yok Mu?

23 Mart 2020/in Dijital Pazarlama, E-Ticaret /tarafından Localveri

E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET SİTESİNİN AVANTAJLARI NELERDİR?

Günümüzde hızla artan bir satış fırsatı olan e-ticaret siteleri, firmaların mevcut ve potansiyel müşterilerine daha hızlı ve pratik bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. E-ticaret sitelerinin işletme ve kullanıcı arasında daha rahat ve kolay bir alışveriş imkanı sunması özellikle günümüz dünyasında oldukça rağbet görmektedir. Birçok kullanıcı için evinde, işyerinde alışveriş imkanı sunan e-ticaret siteleri, işletmeler açısından da maliyeti düşürerek ekonomik olmaktadır. Özellikle güvenilir ve şeffaf bir iletişim kurabilen işletmeler e-ticaret siteleri ile kullanıcıları arasında bir bağ yaratmaktadır.

İTİBAR KRİZİ VE SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI

Dev platform sosyal medya; küçük büyük tüm markaların başvurduğu, duyurularını ve kampanyalarını paylaştığı en etkili mecra olarak varlığını sürdürüyor. Kriz, bir kurumu riske sokacak, beklenmedik bir zamanda gelişen en tehlikeli durumdur. Kriz yönetiminde genellikle kurumların aldığı bir önlem yoktur. Daha çok kriz sonrası değerlendirilip, ikinci bir kriz halinde önlemler alınıyor. Özellikle ekonomik krizler iyi yönetilemediği içinde birçok markanın ikinci krizi yaşamaya şansı olmuyor. Beklenmeyen bir zamanda ve çözümü acil olan kriz durumunu markalar artık sosyal medya ile yönetmeye çalışıyor. Ancak bu kriz itibar krizi ise; hatta zaman zaman da sosyal medyadaki etkileşim ya da takipçilerin yorumları krizi tetikliyor ve hızlı bir şekilde yayılmasına sebep oluyor.

Bütünüyle Dijitalleşme Uzak Değil!

Şimdiyse e-ticaret siteleri tüm Dünya’yı kasıp kavuran bir salgının en güvenilir alışveriş fırsatlarını kullanıcılarına sunmaktadır. Covıd-19 olarak Çin, Wuhan’ da başlayarak tüm Dünya’da, şimdiyse ülkemizde görülen bu salgın beraberinde kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını tamamıyla internet mecrasına yönlendirmektedir. Corona virüsü sebebiyle dışarı çıkmak istemeyen birçok kullanıcı birçok ihtiyacını yalnızca e-ticaret sitelerini kullanarak karşılamaktadır. Bu sebeple e-ticaret mecrasında olumlu etkiler uyandıran bu küresel salgın aynı zamanda bütünüyle bir dijitalleşme ortamının kapılarını açmaktadır.

Küreselleşen bu salgın ile birlikte gelecekte tamamıyla e-ticaret siteleri üzerine bir alışveriş alışkanlığının oluşması beklenmektedir. Bu durum birçok sektörde gelenekselliğin kapanışı ile dijital bir devrin açılabileceğini göstermektedir. Teknolojik altyapının ilerlemesine bağlı olarak dijital bu kapıyı aralayan işletmeler ise geleceğe doğru bir yatırım yapmaktadır.

Geleceğine Yatırım Yapmak İsteyenlerin Adresi: Localveri Yazılım!

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/03/e-ticaret-sitesi-kurulumu.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/04/web-tasarim-izmir-logo-1.png Localveri2020-03-23 11:55:062021-08-31 11:01:58Sizin Hala E-Ticaret Siteniz Yok Mu?

Portföy Ögeleri

çınarım e-ticaret sitesi izmir web tasarım un tahıl ürünleri website

Çınarım E-Ticaret Sitesi

meva kio e-ticaret sitesi izmir web tasarım temizlik konteyner website

Meva Kio E-Ticaret Sitesi

solimpeks hibrit web tasarım izmir güğneş enerjisis web site e-ticaret seo hizmeti

Solimpeks Hibrit Web Tasarım

Kategoriler

Son Yazılar

  • iPhone “sunucu kimliği doğrulanamıyor” hatası (Resimli Anlatım)24 Mayıs 2022 - 17:53
  • Web Site Trafiğini Artırmanın En Etkili 5 Yolu2 Aralık 2021 - 16:31
  • Influencer Marketing4 Kasım 2021 - 14:05

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMCRM Sistemidijital pazarlamadijital pazarlama izmire-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikariyer planlamakişisel gelişimkişisel gelişim tavsiyelerikurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal web tasarımlocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım firmaları izmirweb tasarım izmirzaman yönetimiİnternetten alışveriş
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri Dijital İletişim Çözümleri

Sayfanın başına dön