• HAKKIMIZDA
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • İLETİŞİM
Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • GRAFİK
    • Logo Tasarımı
    • Kurumsal Kimlik Tasarım
    • Reklam ve Banner Görselleri Tasarımı
    • Katalog ve Broşür Tasarımı
  • WEB TASARIM
    • Kurumsal Web Tasarım
    • Landing Page Tasarımı
    • Mikro Site Tasarımı
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
    • Analiz ve Raporlama
  • DİJİTAL PAZARLAMA
    • Sosyal Medya Danışmanlığı
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Mail Marketing Yönetimi
    • Google ADS Reklam
    • Facebook / Instagram Reklamları
    • Youtube Reklamları
    • LinkedIn Reklamları
  • FOTOĞRAF / VİDEO
    • Sosyal Medya Videoları
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Ürün/Hizmet Tanıtım Videoları
    • Drone Çekimi
    • İntro ve Animasyon Videoları
    • Kurumsal Fotoğraf Çekimi
    • Ürün Fotoğraf Çekimi
  • PROGRAMOFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • site apartman yönetim programı
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • Teklif Al
  • Destek Talebi
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: web sitesi

Buradasınız: Anasayfa1 / web sitesi

Yazılar

Kurumsal Bir Web Sitesinde Olması Gerekenler

7 Ekim 2021/in Blog /tarafından Localveri

Teknolojinin gelişimi ve dünyanın değişmesiyle artık pek çok insan internetin ve dijital çağın gücünü anlamış durumda. Birçok sektörün tamamen internet üzerinden faaliyet gösterdiğini, en büyük kuruluşların altyapı ve hizmetlerinin internet olduğunu, mahalledeki esnafların bile artık internet aracılığıyla satış yaptığını söylemek mümkün. Hal böyle olunca, internet üzerindeki rakipler ve rekabet de her geçen gün artıyor.

Eğer büyük ve kurumsal bir firma olma yolunda önemli adımlar atmak istiyorsanız, işe web sitesiyle başlamanız gerekmektedir. Web sitesi, sizin internetteki kimliğinizdir. Müşteriler, potansiyel müşteriler hatta ve hatta rakipler dahi sizi internet sitenize bakarak tanımaya çalışır. Bu yüzden en başta kaliteli ve kurumsal kimliğinizle uyumlu bir web sitesine sahip olmak kilit noktadır.

İyi bir kurumsal web sitesinde olması gerekenleri maddeler halinde sıralamak gerekirse;

  • Bir inşaatın temeli sağlam olmazsa, o inşaatta büyük sıkıntılar ortaya çıkmaktadır. Ya da bir arabanın motorunda sıkıntı varsa, o arabadan yeterli verim alınamamaktadır. İşte yazılım da bir web sitesinin en önemli noktası, kalbidir. Web sitesinin dinamik ve çok fonksiyonlu olması gerekmekte, bu da çeşitli kodlama teknikleriyle mümkün olmaktadır. Bunun için de uzman bir işletme ya da ekibe danışılmalı, bu alanda profesyonel bir destek alınmalıdır. Site altyapısının güçlü olmasının yanı sıra web sayfasının açılış hızı da dikkat edilmesi gereken bir diğer noktadır. Açılış süresi kısa olursa site çok daha verimli olacak, aksi takdirde ziyaretçilerin sayfada kalma ihtimali düşecektir.

 

  • Alınan domain adı kurumsal kimliğiniz ile uyumlu olmalıdır. Ayrıca internet üzerinde birçok tehdidin, virüsün ve riskli sitelerin bulunduğu da göz önünde bulundurulmalı, web site .com ya da .com.tr olarak kurulmalıdır. Böylelikle web sitesine güven artacağı gibi sitenin Türkiye üzerinden hizmet verdiği de anlaşılacaktır.

 

  • Web sitenin mobil cihazlarla uyumlu(responsive) olarak kurulması hayati önem taşımaktadır. Yalnızca bilgisayarlardan değil, telefon ve tabletler dahil olmak üzere tüm araçlardan rahatlıkla giriş yapılabilmesi gerekmektedir.

 

  • Araştırmalara göre bir web sitesinin hakkında kısmı, ürün ya da hizmetlerden önce tıklanmaktadır. İnsanların merak dürtüleri ve firmanın ürünlerinden önce kim olduğunu öğrenmek istemeleri, hakkında sayfasına muhakkak girmelerini sağlamaktadır. Bu yüzden firma hakkındaki bilgilerin doğru, akıcı ve ilgi çekici olması gerekmektedir. Kim olduğunuz kısa ve anlaşılır bir şekilde anlatılmalı, ne iş yaptığınız, bunu kaç yıldır yaptığınız, hangi ürün ya da hizmetleri sattığınız hakkında net bilgiler verilmelidir. Site ziyaretçilerinin hakkında sayfasından çıktıktan sonra kafalarında herhangi bir soru işareti olmamalıdır.

 

  • Hakkında, ürün ve hizmetler sekmesinin yanı sıra referanslar ve iletişim bilgileri de sitede muhakkak olmalıdır. Referanslar, daha önce markanızla çalışan ve aldığı hizmetten memnun olan müşterilerdir. Ziyaretçilerin web sitenize ya da size güvenmesi için referanslar son derece önemlidir. Güven için bir diğer unsur da iletişim bilgileridir. Hizmetlerinizin şeffaf olması gerekmektedir. Bu yüzden telefon, mail ya da açık adres gibi bilgiler sitede mutlaka görünür bir yerde olmalıdır. Bunun yanı sıra son zamanlarda iletişim bilgilerine Google Maps de eklenmiştir. Bu sayede lokasyon bilgilerinizi girebilir, insanların konumunuzu birbirlerine rahatlıkla gönderebilmelerini sağlayabilirsiniz.

 

  • Kurumsal web tasarım alanında en çok dikkat edilen noktalardan biri de ana sayfa tasarımıdır. Ziyaretçiler sitenize girdiğinde karşılarına ilk çıkan sayfa ana sayfadır. Bu yüzden bu sayfa dizayn edilirken pek çok detaya dikkat edilmelidir. Ürün ya da hizmetler sade ve açıklayıcı şekilde gösterilmeli, kullanılan renkler, yazı tipleri, arka plan seçenekleri ve görseller birbirleriyle uyumlu olmalı, özensiz ya da karışık duran tasarımlardan kaçınılmalıdır. İlk izlenim eğer iyi olursa, ziyaretçiler sayfada kalmaya ve sitenizi incelemeye devam edeceklerdir.

 

  • Sitede kullanılan görseller tek başına istenilen verimi sağlamamaktadır. Görselleri destekleyici içerikler olmalı, bu içerikler ise anlaşılır, net ve sade olacak şekilde hazırlanmalıdır. Web sitenin içeriği doyurucu değilse, ziyaretçiler siteyi hızla terk edecektir. Siteyi doğru bilgiler ile doldururken okuyucuyu da boğmamak gerekmektedir. İkisinin de ortası ayarlandığında, içerikler görsellerle uyumlu gözükecek, ziyaretçilerin gözüne hoş gelecektir.

 

  • İçerikler SEO açısından da kilit görevdedir. Web sitenin görünürlüğünü, bilinirliğini ve Google’daki sırasını artıran SEO, bir web sitede olmazsa olmazdır. Buna uygun içerikler yazılarak Google’ın web sitenizi tanıması sağlanmalıdır. Ayrıca haftalık bloglar ile de site güncel tutularak, arama sonuçlarında ilk sıralarda kalması hedeflenmelidir.

 

  • Web sitesinin güvenli olmasının yalnızca site ziyaretçilerine de site sahibine de olumlu etkisi vardır. Eğer ödeme yapılan bir web sitesi ise mutlaka SSL sertifikaları ile güvenlik önlemleri alınmalıdır. Böylelikle kullanıcıların kişisel ve kart bilgilerinin korunacağı da garanti edilir.

 

  • Artık hemen hemen her marka sosyal medyada var olmaktadır. Son yıllarda kullanımı epey bir artan sosyal medya, internetteki en etkin ve en güçlü silahlardan bir tanesidir. Bu yüzden eğer markanızın sosyal medya hesapları varsa, kurumsal kimliği daha güçlü kılmak için web siteye entegre edilmelidir. Bu entegrasyon, web sitesine gelen trafiği de gözle görülür bir şekilde arttırmaktadır.
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/10/Varlik-1.png 1001 1001 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-10-07 17:23:512021-10-13 15:39:16Kurumsal Bir Web Sitesinde Olması Gerekenler
KPI Analizi Nedir?

KPI Analizi Nedir?

21 Mayıs 2018/in SEO - Arama Motoru /tarafından Localveri

KPI Analizi Temel Performans Göstergeleri olarak bilinen bir analizdir. Bu analiz sayesinde firmanızın potansiyel hedeflerinin ne kadarının gerçekleştirilip gerçekleşmediğini somut olarak görebiliyorsunuz. Web Sitenizin, SEO çalışmalarınızın ve sosyal medya hesaplarının gelişimlerini aylık olarak bir tablo içerisinde  görebilirsiniz. Böylece hedeflerinizin durumunu tam zamanlı takip edebilir ve aylık reel sonuçlarınıza göre hedeflerinizde değişikliğe gidebilirsiniz.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/05/localveri-yazilim-5.jpg 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-05-21 13:27:122021-08-31 11:02:06KPI Analizi Nedir?
Menderes Belediyesi Web Sitesi Güncelleme

Menderes Belediyesi Web Sitesi Güncelleme

4 Nisan 2014/in Blog /tarafından Localveri

Localveri Yazılım’ın uzun süredir birlikte çalıştığı Menderes Belediyesi tarihi ve kültürel değerleri, doğal güzellikleri, turistik bölgeleri ve tarımsal potansiyeliyle İzmir’in önemli ilçelerinden biridir.  Adnan Menderes Havalimanı’nın ilçe sınırlarında olması nedeniyle de stratejik bir konuma sahiptir. Etkinlik döneminin başlamasıyla web sitesi güncellendi.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/Untitled-1-14.jpg 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2014-04-04 22:20:072021-08-31 11:02:15Menderes Belediyesi Web Sitesi Güncelleme
Yayın Hayatına Yeni Bir Çınar Doğdu

Yayın hayatına yeni bir Çınar doğdu!

4 Nisan 2014/in Blog /tarafından Localveri

Çınar Gıda 1999 yılında Fırın ve Unlu Mamul sektöründe faaliyet göstermek üzere İzmir merkezli bir firma olarak kuruldu. Firma bir süre sonra üretime başlayarak fırın ve unlu mamul sektörü için “Çınarım” markasıyla  ekmek kalitesini arttırmak için ekmek geliştiriciler ve enzimler, tahin, haşhaş ve susam üretmeye başladı. Çınar 2013 yılında kurduğu “Butik Değirmen”  ile de natural buğday, arpa, çavdar, yulaf, mısır unu, ezmeler ve ekmek süsleme malzemeleri üretmektedir. Çınar Gıda kendi markası “Çınarım” ile hizmet verirken müşterilerine “Pakmaya” ve “Polen”  markalarının da tedarikçiliğini yapmaktadır.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/Untitled-1-2.jpg 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2014-04-04 15:04:342021-08-31 11:02:16Yayın hayatına yeni bir Çınar doğdu!

Kategoriler

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMdijital pazarlamadijital pazarlama izmirdijital pazarlama stratejilerie-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikGoogle Reklamlarıinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikişisel gelişimkurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal kimlikkurumsal web tasarımkvkklocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya pazarlamasısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım izmirzaman yönetimi
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

İzmir Web Tasarım | Web Tasarım İzmir | E-Ticaret Sistemi

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri

Sayfanın başına dön

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Siteye göz atmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

Kabul EtGizleAyarlar

Çerez ve Gizlilik Ayarları



Çerezleri nasıl kullanıyoruz?

Cihazınıza çerezlerin yerleştirilmesini talep edebiliriz. Çerezleri, web sitelerimizi ziyaret ettiğinizde, bizimle nasıl etkileşimde bulunduğunuzu bize bildirmek, kullanıcı deneyiminizi zenginleştirmek ve web sitemizle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için kullanırız.

Daha fazlasını öğrenmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ayrıca tercihlerinizden bazılarını da değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerinin engellenmesinin web sitelerimizdeki deneyiminizi ve sunabildiğimiz hizmetleri etkileyebileceğini unutmayın.

Temel Web Sitesi Çerezleri

Bu çerezler, web sitemiz aracılığıyla size sunulan hizmetleri sağlamak ve bazı özelliklerini kullanabilmeniz için kesinlikle gereklidir.

Bu çerezler, web sitesini sunmak için kesinlikle gerekli olduğundan, bunların reddedilmesi, web sitemizin nasıl kullanılacağını etkileyecektir. sitemiz çalışmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirerek ve bu web sitesindeki tüm çerezlerin engellenmesini zorlayarak çerezleri her zaman engelleyebilir veya silebilirsiniz. Ancak bu, sitemizi tekrar ziyaret ettiğinizde sizden her zaman çerezleri kabul etmenizi/reddetmenizi isteyecektir.

Çerezleri reddetmek istemenize tamamen saygı duyarız ancak tekrar tekrar sormamak için lütfen bunun için bir çerez saklamamıza izin verin. . Daha iyi bir deneyim elde etmek için istediğiniz zaman vazgeçmek veya diğer çerezleri tercih etmekte özgürsünüz. Çerezleri reddederseniz alanımızdaki tüm çerezleri kaldıracağız.

Neleri sakladığımızı kontrol edebilmeniz için size alanımızda bilgisayarınızda saklanan çerezlerin bir listesini sağlıyoruz. Güvenlik nedeniyle diğer alan adlarındaki çerezleri gösteremiyoruz veya değiştiremiyoruz. Bunları tarayıcınızın güvenlik ayarlarınızdan kontrol edebilirsiniz.

Google Analytics Çerezleri

Bu çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını veya pazarlama kampanyalarımızın ne kadar etkili olduğunu anlamamıza yardımcı olmak veya deneyiminizi geliştirmek amacıyla web sitemizi ve uygulamamızı sizin için özelleştirmemize yardımcı olmak için toplu olarak kullanılan bilgileri toplar.

Sitemize yaptığınız ziyareti izlememizi istemiyorsanız, tarayıcınızda izlemeyi buradan devre dışı bırakabilirsiniz:

Reklam/Pazarlama Çerezleri

Reklam ve pazarlama amaçlı çerezler ile internet ortamında kullanıcıların çevrim içi hareketleri takip edilerek kişisel ilgi alanlarının saptanıp bu ilgi alanlarına yönelik internet ortamında kullanıcılara reklam gösterilmesi hedeflenmektedirler.
İnternet ortamında birçok reklam türü bulunmasına karşın en çok tercih edilen reklam türünün çevrim içi davranışsal reklamcılık olmasının temel nedeni kişilerin eğilimlerine, tercihlerine göre reklam yapılabilmesi ve reklam veren açısından zaman ve maddi kaynakların daha verimli kullanılabilmesidir.
Çevrim içi davranışsal reklamcılık uygulamaları; kişilerin internetteki faaliyetlerinin izlenmesi, bu faaliyetlerin analiz edilerek profillenmesi, profilleme yapılan kişinin uygun reklamlarla eşleştirilerek söz konusu reklamların ilgili kişiye gösterilmesi aşamalarından oluşmaktadır.

Diğer harici hizmetler

Ayrıca Google Webfonts, Google Haritalar ve harici Video sağlayıcılar gibi farklı harici hizmetleri de kullanıyoruz. Bu sağlayıcılar IP adresiniz gibi kişisel verileri toplayabildiğinden, onları burada engellemenize izin veriyoruz. Bunun, sitemizin işlevselliğini ve görünümünü büyük ölçüde azaltabileceğini lütfen unutmayın. Değişiklikler, sayfayı yeniden yüklediğinizde geçerli olacaktır.

Google Web Yazı Tipi Ayarları:

Google Harita Ayarları:

Google reCaptcha Ayarları:

Vimeo ve Youtube video yerleştirmeleri:

Gizlilik Politikası

Çerezlerimiz ve gizlilik ayarlarımız hakkında detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası Sayfamızdan okuyabilirsiniz.

Gizlilik politikası
Kabul EtGizle