• HAKKIMIZDA
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • İLETİŞİM
Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • GRAFİK
    • Logo Tasarımı
    • Kurumsal Kimlik Tasarım
    • Reklam ve Banner Görselleri Tasarımı
    • Katalog ve Broşür Tasarımı
  • WEB TASARIM
    • Kurumsal Web Tasarım
    • Landing Page Tasarımı
    • Mikro Site Tasarımı
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
    • Analiz ve Raporlama
  • DİJİTAL PAZARLAMA
    • Sosyal Medya Danışmanlığı
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Mail Marketing Yönetimi
    • Google ADS Reklam
    • Facebook / Instagram Reklamları
    • Youtube Reklamları
    • LinkedIn Reklamları
  • FOTOĞRAF / VİDEO
    • Sosyal Medya Videoları
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Ürün/Hizmet Tanıtım Videoları
    • Drone Çekimi
    • İntro ve Animasyon Videoları
    • Kurumsal Fotoğraf Çekimi
    • Ürün Fotoğraf Çekimi
  • PROGRAMOFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • site apartman yönetim programı
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • Teklif Al
  • Destek Talebi
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: landing page

Buradasınız: Anasayfa1 / landing page

Yazılar

Landing Page Nedir?

25 Ekim 2021/in Blog /tarafından Localveri

Türkçe’de açılış sayfası ya da varış sayfası olarak adlandırılan landing page, internet üzerinde bir reklama ya da sosyal medyada hazırlanan bir linke tıklandığında kullanıcıların yönlendirildiği sayfaya denilmektedir. Landing page’ler hazırlanırken belirli bir hedef kitleye hitap edecek şekilde tasarlanmakta, bir mesajları ve amaçları bulunmaktadır. Web tasarım, e – ticaret ve dijital pazarlama gibi farklı alanlarda kullanılabilmekte, dönüşüm açısından bir hayli fayda sağlamaktadır. 

 

Landing page, kullanıcısına dönüşüm açısından katkı sağlamasının yanı sıra SEO bakımından da hayli faydalı bir araçtır. Kullanılacak olan link, landing page ile uyumlu olduğunda bu Google tarafından fark edilmekte ve daha üst sıralara çıkarılmaktadır. Ayrıca bu linkte kullanıcıların sürekli arattığı anahtar kelimeler de kullanılarak başarılı bir SEO ve dijital pazarlama çalışmasına dönüşebilmektedir. Ürün, hizmet ya da marka ile ilgili bilgi vermek ya da aksiyon almak amacıyla kullanılan landing page’ler, kısacası hem SEO’ya hem de satışa doğrudan etki etmektedir.

Landing Page Kullanım Amaçları

Landing Page, farklı stratejiler ile farklı alanlarda kullanılabilmektedir. Dijital pazarlama tekniği olarak yönlendirilen siteye ziyaretçi çekmek için tercih edilmektedir. Asıl amaç ziyaretçi tıklamalarıdır ancak farklı eylem ya da dönüşüm amaçlanabilmektedir. Hedefe uygun ve özenli hazırlanan bir landing page ile kullanıcılar birçok imkâna sahip olabilmektedir. Mesela;

 

  • Ziyaretçilerin satın alma eylemi gerçekleştirmelerini sağlamaktadır.

 

  • Ürün ya da hizmetin tanıtımı yapılabilmektedir.

 

  • Ziyaretçilere bir forum doldurma seçeneği sunarak dönüşümlerin takip edilmesini kolaylaştırmaktadır.

 

  • Linke tıklayıp siteye giriş yapanlara abonelik ya da üyelik gibi aksiyonlar sunarak organik site etkileşimini arttırmaktadır.

 

  • Var olan kampanyalar hakkında bilgi verme ve haberdar etme imkânı bulunmaktadır.

 

Kısacası video reklam izleme, açıklama okuma, form doldurma, telefonla arama ya da bir ürünü satın alma gibi birçok aksiyona olanak tanıyan landing page’ler, dijital pazarlama stratejileri içerisinde son derece değerli bir yöntemdir. Landing page’deki en önemli ayrıcalık ise bu aksiyonların ölçülebilmesidir. Bu sayede maliyet hesaplamaları ve sağlanan kâr somut olarak hesaplanabilmektedir.

Etkili Bir Landing Page Hazırlamak İçin Gerekenler

Landing page hazırlarken, etkilerinin iyi olması için bir dijital pazarlama çalışmasına gösterilen özenin aynısı gösterilmelidir. Bunun için de öncelikle hedef kitlenin tanınması, istek ve beklentilerin belirlenmesi gerekmektedir. Bağlantıya doğru kişiler tıklarsa, landing page’in etkisi çok daha fazla olacaktır. 

 

  • Ziyaretçilerin hangi amaçla bağlantıya tıkladığı saptanmalı, içerikler de o amaca uygun olarak belirlenmelidir. Sorularına aradığı cevaplar anlaşılır ve net bir şekilde verilmelidir. 

 

  • Bağlantıda sayfayla alakalı anahtar kelimeler kullanılmalı, bu anahtar kelimeler landing page alan adında ya da ziyaretçilerin ilk göreceği noktalarda kullanılmalıdır.

 

  • Açılan sayfanın görselliği de içerik kadar önemlidir. Özgün, kurumsal yapı ile uyumlu ve dikkat çekici bir tasarım yapılmalı, ziyaretçinin ilk bakışta ilgisini çekmelidir.

 

  • Sayfanın herhangi bir yerinde konuyla alakasız bir görsel ya da içerik bulunmamalıdır. Ayrıca kullanılan içerik ve görsel, ziyaretçilerin profiline ve etkileşimlerine göre güncellenmelidir. 

 

  • Eğer landing page yönlendirilmesi bir reklam bağlantısı üzerinden yapılıyorsa, sayfa ile reklam içeriğinin uyumu hayati önem taşımaktadır. Satış odaklı ve klişe satış cümleleri kullanılmamalı, ziyaretçi, reklam mesajı ile sayfanın uyumlu olduğunu hissetmelidir. 

 

  • İnternetteki bilgi karmaşası, internet kullanıcılarının hemen çıkma oranını artırmaktadır. Bu yüzden ziyaretçilerin sayfadan çıkmaması için uzun ve sıkıcı içeriklerden uzak durulmalıdır. Mesajı doğru ve hızlı bir şekilde vermek, akabinde de eyleme geçirmek için detaylardan ve tekdüzelikten uzak durulmalıdır. Çarpıcı ve dikkat çekici başlıklar ön planda olmalıdır.

 

  • Sayfanın yükleme hızı iyi olmalı, bağlantıya tıklandığında sayfanın açılması uzun sürmemelidir. Aksi halde ziyaretçi sayfada kalmayacak, farklı bir arayışa geçecektir. 

 

  • Belirli bir süre geçtikten sonra sayfanın geri dönüşüm oranları mutlaka kontrol edilmelidir. Ziyaretçilerin sayfada kaç dakika kaldığı, hangi içeriklere ağırlık verdiği ve hangi noktadan sonra sayfadan ayrıldığı dikkatle irdelenmeli, bu doğrultuda güncellemeler yapılmalıdır. 

 

  • Landing page’de ziyaretçileri yönlendiren ve harekete geçiren mesajların bulunması, dönüşüm sağlayan etkenlerden biridir. Açılan sayfalarda form doldurmak, telefonla iletişime geçmek ya da teklif almak için ne yapılması gerektiği söylenmelidir. Böylelikle kullanıcı sayfada bunu aramak zorunda kalmadan, ilgisi dağılmadan, isteği azalmadan iletişime geçmesi sağlanır. Bu yüzden landing page’lerde harekete geçiren mesajlar (Call To Action) hayati önem taşımaktadır.

 

Başarılı landing page örnekleri, genellikle bu maddelere dikkat edildiğinde gerçekleşmektedir. Aksi durumda hedeflenen geri dönüşler elde edilemeyebilir. Bu yüzden süreç tüm ayrıntılarıyla incelenmeli, hiçbir konu atlanmamalıdır.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/10/6.png 1001 1001 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-10-25 15:14:392021-10-25 15:20:37Landing Page Nedir?
tanıtım firması web sitesi

Yeni Bir Ürünü Satışa Çıkarmak

3 Kasım 2018/in Faydalı Bilgiler /tarafından Localveri

Ürün çeşitlerini genişleten online mağazalar sürekli olarak yeni ürünlerini satışa sunmaktadır. Sunulan yeni ürünlerin daha çok dikkat çekici hale gelmesi ve satın alınması için bir takım pazarlama ve tanıtım stratejilerinin belirlenmesi gereklidir. Bu nedenle yeni ürün kategorisi çıkartan firmaları ürünlerinin tanıtımını ve pazarlamasını yapmaları konusunda dikkat etmeleri gereken bir takım noktalar önemlilik teşkil etmektedir. Bu noktaları sizin için sıraladık.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/11/tanıtım-blog-1.png 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-11-03 11:13:472021-08-31 11:02:04Yeni Bir Ürünü Satışa Çıkarmak

Kategoriler

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMdijital pazarlamadijital pazarlama izmirdijital pazarlama stratejilerie-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikGoogle Reklamlarıinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikişisel gelişimkurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal kimlikkurumsal web tasarımkvkklocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya pazarlamasısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım izmirzaman yönetimi
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

İzmir Web Tasarım | Web Tasarım İzmir | E-Ticaret Sistemi

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri

Sayfanın başına dön

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Siteye göz atmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

Kabul EtGizleAyarlar

Çerez ve Gizlilik Ayarları



Çerezleri nasıl kullanıyoruz?

Cihazınıza çerezlerin yerleştirilmesini talep edebiliriz. Çerezleri, web sitelerimizi ziyaret ettiğinizde, bizimle nasıl etkileşimde bulunduğunuzu bize bildirmek, kullanıcı deneyiminizi zenginleştirmek ve web sitemizle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için kullanırız.

Daha fazlasını öğrenmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ayrıca tercihlerinizden bazılarını da değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerinin engellenmesinin web sitelerimizdeki deneyiminizi ve sunabildiğimiz hizmetleri etkileyebileceğini unutmayın.

Temel Web Sitesi Çerezleri

Bu çerezler, web sitemiz aracılığıyla size sunulan hizmetleri sağlamak ve bazı özelliklerini kullanabilmeniz için kesinlikle gereklidir.

Bu çerezler, web sitesini sunmak için kesinlikle gerekli olduğundan, bunların reddedilmesi, web sitemizin nasıl kullanılacağını etkileyecektir. sitemiz çalışmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirerek ve bu web sitesindeki tüm çerezlerin engellenmesini zorlayarak çerezleri her zaman engelleyebilir veya silebilirsiniz. Ancak bu, sitemizi tekrar ziyaret ettiğinizde sizden her zaman çerezleri kabul etmenizi/reddetmenizi isteyecektir.

Çerezleri reddetmek istemenize tamamen saygı duyarız ancak tekrar tekrar sormamak için lütfen bunun için bir çerez saklamamıza izin verin. . Daha iyi bir deneyim elde etmek için istediğiniz zaman vazgeçmek veya diğer çerezleri tercih etmekte özgürsünüz. Çerezleri reddederseniz alanımızdaki tüm çerezleri kaldıracağız.

Neleri sakladığımızı kontrol edebilmeniz için size alanımızda bilgisayarınızda saklanan çerezlerin bir listesini sağlıyoruz. Güvenlik nedeniyle diğer alan adlarındaki çerezleri gösteremiyoruz veya değiştiremiyoruz. Bunları tarayıcınızın güvenlik ayarlarınızdan kontrol edebilirsiniz.

Google Analytics Çerezleri

Bu çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını veya pazarlama kampanyalarımızın ne kadar etkili olduğunu anlamamıza yardımcı olmak veya deneyiminizi geliştirmek amacıyla web sitemizi ve uygulamamızı sizin için özelleştirmemize yardımcı olmak için toplu olarak kullanılan bilgileri toplar.

Sitemize yaptığınız ziyareti izlememizi istemiyorsanız, tarayıcınızda izlemeyi buradan devre dışı bırakabilirsiniz:

Reklam/Pazarlama Çerezleri

Reklam ve pazarlama amaçlı çerezler ile internet ortamında kullanıcıların çevrim içi hareketleri takip edilerek kişisel ilgi alanlarının saptanıp bu ilgi alanlarına yönelik internet ortamında kullanıcılara reklam gösterilmesi hedeflenmektedirler.
İnternet ortamında birçok reklam türü bulunmasına karşın en çok tercih edilen reklam türünün çevrim içi davranışsal reklamcılık olmasının temel nedeni kişilerin eğilimlerine, tercihlerine göre reklam yapılabilmesi ve reklam veren açısından zaman ve maddi kaynakların daha verimli kullanılabilmesidir.
Çevrim içi davranışsal reklamcılık uygulamaları; kişilerin internetteki faaliyetlerinin izlenmesi, bu faaliyetlerin analiz edilerek profillenmesi, profilleme yapılan kişinin uygun reklamlarla eşleştirilerek söz konusu reklamların ilgili kişiye gösterilmesi aşamalarından oluşmaktadır.

Diğer harici hizmetler

Ayrıca Google Webfonts, Google Haritalar ve harici Video sağlayıcılar gibi farklı harici hizmetleri de kullanıyoruz. Bu sağlayıcılar IP adresiniz gibi kişisel verileri toplayabildiğinden, onları burada engellemenize izin veriyoruz. Bunun, sitemizin işlevselliğini ve görünümünü büyük ölçüde azaltabileceğini lütfen unutmayın. Değişiklikler, sayfayı yeniden yüklediğinizde geçerli olacaktır.

Google Web Yazı Tipi Ayarları:

Google Harita Ayarları:

Google reCaptcha Ayarları:

Vimeo ve Youtube video yerleştirmeleri:

Gizlilik Politikası

Çerezlerimiz ve gizlilik ayarlarımız hakkında detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası Sayfamızdan okuyabilirsiniz.

Gizlilik politikası
Kabul EtGizle