• HAKKIMIZDA
  • BLOG
  • MÜŞTERİ HİZMETLERİ
  • İLETİŞİM
Web Tasarım İzmir - Localveri - Kurumsal Web Tasarım Ajansı
  • GRAFİK
    • Logo Tasarımı
    • Kurumsal Kimlik Tasarım
    • Reklam ve Banner Görselleri Tasarımı
    • Katalog ve Broşür Tasarımı
  • WEB TASARIM
    • Kurumsal Web Tasarım
    • Landing Page Tasarımı
    • Mikro Site Tasarımı
    • E-Ticaret Sistemi
    • SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
    • Analiz ve Raporlama
  • DİJİTAL PAZARLAMA
    • Sosyal Medya Danışmanlığı
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Mail Marketing Yönetimi
    • Google ADS Reklam
    • Facebook / Instagram Reklamları
    • Youtube Reklamları
    • LinkedIn Reklamları
  • FOTOĞRAF / VİDEO
    • Sosyal Medya Videoları
    • Kurumsal Tanıtım Filmi
    • Ürün/Hizmet Tanıtım Videoları
    • Drone Çekimi
    • İntro ve Animasyon Videoları
    • Kurumsal Fotoğraf Çekimi
    • Ürün Fotoğraf Çekimi
  • PROGRAMOFİSİ
    • online web yazılımları satış web sitesi
      • Konusunda Uzman Yazılım, Teknik Destek Ve Proje Ekibimiz İhtiyaçlarınızı Analiz Eder…

        Programofisi Yazılım, Eğitim ve Danışmanlık A.Ş., Localveri Yazılım Ltd. Şti’nin geliştirdiği yazılım ürünlerini yurtiçi ve yurtdışında satış ve pazarlamasını yapmak, nitelikli bir şekilde sunmak, eğitim ve destek hizmetlerini yerine getirmek amacıyla kurulmuştur.

        Konusunda uzman yazılım, teknik destek ve proje ekimizi ihtiyaçlarınızı analiz eder, size en uygun çözümü sunar, kurulum, devreye alma, eğitim ve destek süreçlerini eksiksiz ve zamanında tamamlayarak %100 müşteri memnuniyeti için çalışırız.
    • SEKTÖREL ÇÖZÜMLER
      • ekip saha yönetimi uygulaması
      • online crm yazılımı
      • online test ve sınav sistemi
      • site apartman yönetim programı
  • REFERANSLAR
    • Çalışmalarımız
    • Müşteri Görüşleri
  • Teklif Al
  • Destek Talebi
  • Menu Menu

Şunun için etiket arşivi: e-ticaret

Buradasınız: Anasayfa1 / e-ticaret

Yazılar

interneti kullanarak satışları artırmak online satış e-ticaret sitesi

İnterneti Kullanarak Satışları Artırmak

8 Haziran 2021/in Dijital Pazarlama /tarafından Localveri

DİJİTAL PAZARLAMA İNCELİKLERİ

Web 2.0 teknolojisinin gelişmesi ve internetin hayatımızın her alanına dahil olmasıyla birlikte firmalar için de interneti kullanarak satışları artırmak önemli hale gelmiştir.

Firma bilinirliğini ve tanınırlığını arttırmak, daha fazla kişiye hızlı ve kolayca ulaşmak, online satış yapmak vb. işlemleri gerçekleştirilmesi için günümüzde firmalar interneti yaygın olarak kullanmaktadır. Özellikle kendi tanıtımlarını, ürün ve hizmet satışı yapmak için bir web sitesine ihtiyaç bulunmaktadır.

Öyle ki ürün ve hizmet tanıtımı yapmak, daha fazla müşteri/potansiyel müşteriye ulaşarak ürün ve hizmetlerin satışını gerçekleştirmek için uluslararası SSL Sertifikasıyla güvenli alışveriş altyapısına sahip e-ticaret siteleri günümüzde ciddi şekilde yaygınlaşmıştır. Bu nedenle diğer e-ticaret site tasarımlarından farklı olmak, rakiplerin önüne geçmek için diğer internet teknolojilerinden de yararlanılması son derece önemlidir.

WEB YAZILIM VE TASARIM PROGRAMLARINA İLGİ DUYANLAR: BU İÇERİK SİZE!

Web sitesi yaptıracak ve yapacak kişilerin bilmesi gereken birçok web tasarım programı bulunmaktadır. Her web tasarımcısının ve her web  programcısının kendine özgü kütüphanesi başka bir deyişle alet çantası olması, olmasa olmazlarındandır. İşte bu alet çantasındaki web tasarımcıların en sıklıkla kullandığı  web tasarım programlarını sizler için  kısaca derledik. Web tasarım programlarıyla tasarımlar çok daha kısa sürede ve profesyonelce yapılabilmektedir. Hele programları kullanmakta usta ve de analitik hayal gücüne sahipseniz çıkan iş benzersiz olacaktır.

Pazarlama stratejilerinden biri olan ve dijital pazarlama olarak tanımlanan pazarlama yöntemi interneti etkili olarak pazarlama faaliyetleri doğrultusunda kullanmayı gerektirmektedir. Dijital pazarlama doğru ve etkili yürütüldüğü takdirde firmanın daha geniş bir kitleye kolayca ulaşmasına, daha fazla satış ve geri dönüş sağlanmasına katkı sağlamaktadır.

interneti kullanarak satışları artırmak online satış e-ticaret sitesiİnterneti Kullanarak Satışları Artırmak

Günümüzde dijitalleşen dünyada internet teknolojilerinden yararlanılarak coğrafya ve saati dilimi gibi geleneksel sınırların ötesinde çok geniş kitlelere kolayca ulaşılabilmektedir. Sosyal medya içerisinde var olmak ve müşterilerle/ziyaretçilerle online iletişimde bulunmak, mail pazarlaması yapmak, içerik üretiminde bulunmak dijital pazarlamada dikkat edilmesi ve üzerinde durulması gereken noktalarıdır.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/10/satış-artırma-yöntemi-djital-pazarlama-blog.jpg 400 600 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-06-08 09:15:162021-08-31 11:01:55İnterneti Kullanarak Satışları Artırmak
e-ticaret sitesi kurulumu

2021 Yılında E-Ticarete Başlamak

25 Ocak 2021/in E-Ticaret /tarafından Localveri

E-TİCARETE BAŞLAMAK

E-ticaret en genel anlamıyla elektronik platformlar aracılığıyla alım, satım ve ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesidir. Özellikle son 5 yıl içinde geleneksel satış ve pazarlama anlayışının dijitalleşmeye doğru ivme kazanması söz konusudur. Arz ve talep dengesi günden güne değişmekte olup bilinen üretim, dağıtım ve tüketim alışkanlıkları da dönüşüme uğramıştır.

Bundan 10 yıl önce ekmek, süt ya da su gibi temel ihtiyaç malzemelerini internetten sipariş vereceğimiz bu denli inandırıcı gelmeyebilirdi. Teknolojik gelişmeler modern dünyayı şekillendirdiği gibi, modern insanın zaman algısı da değişmiştir. Buna bağlı olarak herhangi bir tüketim malzemesinin temin edilmesi için harcanan vakit saatlerden dakikalara hatta saniyelere inmiştir. Bugün Trendyol, Yemek Sepeti ya da Getir gibi uygulamalar aracılığıyla alışveriş alışkanlığı başka bir boyut kazanmıştır.

Bunun yanı sıra Amazon veya AliExpress gibi uluslararası platformlar da tüketici alışkanlıklarını kökünden değiştirmiştir. Özellikle Amazon’un Türkiye piyasasına girişiyle dengeler bir hayli değişeceğe benziyor. Amerika Birleşik Devletlerinde Amazon tarafından hayata geçirilen ‘’drone teslimat’’ denemelerine Türkiye’de önümüzdeki 2 sene içinde geçileceğine dair bir takım haberler de mevcut.

Ülkemizde e-ticaret alışkanlığı özellikle pandemi dönemiyle zirve noktasına ulaşmıştır. Uzun karantina dönemlerinde gıda, elektronik ve ev eşyalarına olan ilgi bir önceki senenin verilerine göre %36.8’lik bir artış göstermiştir. Hal böyle olunca küçük ve orta ölçekli girişimciler ve girişimci adayları arasında e-ticaret yapmak oldukça popüler hale gelmiştir.

E-ticaret yapmak için gerekenler, gerçek hayatta bir işletme kurmakla kıyaslandığında oldukça basittir. Satılacak ürün, ürünlerin pazarlanacağı bir online alışveriş platformu, yasal prosedürlerin yerine getirilmesi ve kargo anlaşmaları ile siz de birkaç hafta içinde e-ticarette yerinizi alabilirsiniz.

E-ticaret girişimlerinin başarılı olmasında ise profesyonel bir e-ticaret altyapısı kullanmak, müşteri memnuniyetini ve eğilimlerini iyi analiz etmek ve dijital platformlarda güçlü bir marka bilinirliği sağlamak önemli rol oynuyor. İşte 2021 yılında geçerli olan veya geçerli olması düşünülen trendlerden bazıları;

Özgün E-Ticaret Altyapısı

E-ticarete girmeden önce ürünlerinizi sergileyebileceğiniz ve satış yapabileceğiniz bir altyapıya ihtiyacınız vardır. Çeşitli firmalar kendi bünyelerinde geliştirdikleri e-ticaret altyapılarını ihtiyaca göre şekillendirerek, müşterilerinin katalog, kargo, yorum ya da stok takibini yapabilecekleri bir alan oluşturmuşlardır. Bunun yanı sıra WordPress tabanlı e-ticaret siteleri de, çeşitli eklentiler aracılığıyla satış yapabileceğiniz bir ortam sağlamaktadır.

2021 yılı itibariyle dijital platformlarda marka bilinirliğini sağlamanın en önemli 3 unsuru olan SEO, SEM ve SMO bileşenlerinden en önde geleni olan SEO için arama motorlarının politikaları günden güne gelişmekte ve değişmektedir.

Kabaca kullanıcıya iyi bir deneyim yaşatmak ve aranılan içeriği doğru ve eksiksiz biçimde sunan siteler ödüllendirilmektedir. Ülkemizde kullanım oranı %95’in üzerinde olan Google faktörü düşünüldüğünde, arama motorlarının algoritmasına uygun bir site altyapısı oluşturmak durumundasınız.

Bundan 10 yıl önce tarama botlarını önceleyen içerik üretimi söz konusuydu. Son yıllarda ise başta Google olmak üzere Yandex, Bing ve DuckDuckGo gibi popüler arama motorları, kullanıcının aradığını hızlıca bulması ve zamandan tasarruf etmesi için çaba sarf eden web sitelerini ödüllendirmeye başlamıştır. Bağlamından uzak oluşturulan tüm içerikler ya spam olarak iletilmiş ya da direkt olarak ‘’ghost’’ statüsüne düşmüştür.

Tüm bunlardan yola çıkarak diyebiliriz ki, mevcut veya potansiyel müşterilerinizin sizin web sitenizi tercih etmesinde kullanıcı deneyimine SEO, SEM ya da SMO araçlarıyla katkıda bulunmanız, sizin için en önemli etmen olacaktır. Unutmayın, SEO, SEM ve SMO yalnızca birer araçtır. Amaç, minimum bütçeyle maksimum verim elde edebileceğiniz satışlar ve müşteri memnuniyetidir.

E-Ticaret Entegrasyonları

Google Alışveriş özelliğini piyasaya ilk sürdüğünde dijitalleşmeyi önemli ölçüde etkilemişti. Son yıllarda Google’da aratılan herhangi bir ürünün alımı gerçekleşmeden önce geçtiği aşamalar kabaca şu şekildedir:

  • Ürünü Aratmak – İhtiyacınız olan koşu ayakkabısını almadan önce en genel haliyle ‘’en iyi koşu ayakkabıları’’ ya da ‘’koşu ayakkabısı al’’ gibi bir anahtar kelimeyi kullanarak çıkan sonuçlara yönelirsiniz.
  • Görselleri İncelemek – Ürünün teknik detaylarını ya da fiyatını incelemeden önce, modellerin neler olduğunu görmek istersiniz. Araştırmaya göre satın almaya yönelik yapılan aramalarda
  • Google Görseller’in kullanımı %67 oranında. Aramayı Özelleştirme – Genel sayılabilecek ‘’en iyi koşu ayakkabıları’’ arasından seçilen birkaç görselden sonraki durak, dikkat çeken ya da ilgi duyulan birkaç spesifik model ya da markadır. Potansiyel alıcı bu aşamada ‘’Reebook Lite 2.0’’ ya da ‘’Adidas Nite Jugger’’ tarzında aramalara yönelmektedir. İşte Google Alışveriş özelliği burada devreye giriyor.

Kullanıcı yönelimleri üzerine yapılan bir araştırmada Google Alışveriş özelliğini kullanan müşterilerin potansiyelden mevcut müşteri haline gelme oranı %47’dir. Bu Google’ın Alışveriş özelliğine yaptığı yatırımların olumlu sonuç verdiğini göstermektedir.

Müşteriler sepete ekleme veya satın alma aşamalarına geçmeden fiyat analizini, niş ürün seçimini veya ürün karşılaştırmasını yapmadan önce Google Alışveriş özelliğinden faydalandıkları ortaya çıkmıştır.

Son yıllarda popüler olan bir diğer platform ise Instagram ve Facebook Merchant’tır. Giysi veya ev dekorasyonları satışı yapan bir firmanın Facebook ve Instagram profillerini gezdiğinizde, fotoğrafların üzerinde gördüğünüz etiketlerle olan etkileşim geçtiğimiz yıla göre %21 artış gösterdi.

Web Sitenizi SEO Uyumlu Yapmak Neden Önemlidir?

Web sitelerinin arama motorlarında üst sıralamalarda yer almasına yönelik yapılan ‘’Arama Motoru Optimizasyonu’’ (Search Engine Optimization) çalışmaları kısa, orta ve uzun vadede kullanıcılara ve işletmelere faydalar sağlamaktadır. SEO çalışması arama motorlarının, web sitelerinin kolay ve sağlıklı biçimde taranmasını; site ziyaretçilerinin (kullanıcılar) de iyi bir deneyim sağlamalarını sağlayan profesyonel ve çok yönlü bir çalışmayı ifade eder.

Mobil hayatta geçirdiğimiz vakit günden güne artıyor. Kişisel veya kurumsal markalar başlangıçta işletmeleri hakkında bilgi sahibi olmaları amacıyla kullandıkları Facebook ve Instagram’ı artık önemli bir alışveriş platformu olarak görüyor.

Bugün birçok firma, Facebook ve Instagram’daki alışveriş ve dönüşüm entegrasyonlarını sağlayarak önemli bir kazanç elde etmekte. Varlığınızı ağırlıklı olarak Facebook ve Instagram’da gösteriyor ve bu platformlarda satış yapıyorsanız, alışveriş özelliğini daha aktif şekilde kullanmanızda fayda var.

Yasal Hükümler ve Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bireylerin temel hak ve özgürlükleri dijitalleşmeyle birlikte yeniden ele alınmak durumunda kalmıştır. Bir ürünü veya hizmeti tanıtma, satma ya da bilgilendirme amaçlı müşterilere iletilen her bir içerik birkaç münferit olay ile suistimale açık hale gelmiştir.

İnternette yaptığınız her bir işlemde sanal bir ayak izi bırakırsınız. Bu bazı adımlarda adınız, bazılarında yaşadığınız kent ya da mail adresiniz olabilir. Kişisel bilgilerinizin size maddi veya manevi anlamda zarar verecek biçimde ifşası siber suçlar kapsamında değerlendirilirken, e-ticaret sitelerinin bu konuda ayrı bir hassasiyet göstermeleri gerekmektedir. Bu hassasiyetin iki kolunu açıklamak gerekirse;

  1. Google Boyutu – Satış yapılan bir web sitesinde oluşturulacak fatura için ad, soyad, açık adres ve kredi kartı bilgileri gibi kişisel ve kritik bilgilerin güvence altında olduğunu Google’a kanıtlamanız gerekiyor. Uçtan uca şifreleme yöntemiyle kredi kartı bilgilerini; SSL sertifikasıyla da web sitesinin güvenilir olduğunu gösterebilirsiniz. Kaldı ki son yıllarda SSL sertifikası barındıran web sitelerinin Google sıralama kriterlerinden geçer not aldığı bizzat Google tarafından kabul edilmiştir.
  2. Yasal Boyutu – Gerçek hayatta bir mağazanız olduğunda nasıl ki çeşitli vergi levhalarını ve resmi evrakları temin ve ibraz etmek durumundaysanız, e-ticaret yapmaya başlamadan önce de çeşitli yasal yükümlülükleri sağlamak zorundasınız. ‘’Instagram Butiği’’ olarak tabir edilen alım-satım sayfaları bugün hukuki olarak süzgeçten geçirilmekte. Türkiye Cumhuriyeti Anayasasına göre ticari faaliyet sırasında ettiğiniz kazanç vergilendirilmektedir. Gelirlerinizi ve giderlerinizi periyodik olarak gerekli birimlere beyan etmek durumundasınız. İnternette belli bir miktara kadar vergi mükellefi dahi olabiliyorken yasal olarak kendinizi güvence altına almazsanız, çok ciddi idari para cezalarıyla karşılaşabilirsiniz.
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2021/01/e-ticaret-sitesi-kurulumu-1.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2021-01-25 13:57:262021-08-31 11:01:572021 Yılında E-Ticarete Başlamak
e-ticaret yazılımı nasıl olmalı

E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?

17 Ağustos 2020/in E-Ticaret /tarafından Localveri

E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET YAZILIM MODÜLLERİ NASIL OLMALIDIR?

E-Ticaret internet üzerinden insanların belirli sistemler ve mecralar ile gerçek ya da sanal ürünleri para karşılığında satması ve alması işlemidir. En sade haliyle söyleyecek olursak ticaretin elektronik versiyonudur. E- ticaret gerçek anlamıyla bakıldığında internet üzerinden hizmet satın alma hareketi olarak da tanımlanabilmektedir. Günümüzde sanal mağazaları oldukça sık ve güncel bir şekilde görmek mümkündür. Firmaların güncel olarak kullandığı sanal mağazalar eskiye nazaran bakıldığında firmanın yönetimini bir hayli kolaylaştırmaktadır.

E-Ticaret Yazılımının Modülleri Nasıl Olmalıdır?

Firmanın satış ağına uygun ve hangi satış alanlarına hitap edeceğine yönelik E-ticaret yazılımının uygulamasında her zaman fayda vardır. Bu durum bu zamana kadar düzensiz, karma bir şekilde yapılan e- ticaret sitelerine göre büyük farklılık gösterecektir. Geneliyle bir e- ticaret sitesi oluştururken kullanılacak yazılım türleri şu şekildedir;

E-Ticaret sitesinde markanıza ait özgün, profesyonel ve mobil uyumlu bir tasarım yapılmalıdır.

  1. Filtreleme Modülü
  2. Stok Takip Modülü
  3. Sipariş Takip Modülü
  4. E-Ticaret sitesi içerisinde iade, satış, gizlilik ve güvenlik adına oluşturulmuş alışveriş sözleşmeleri
  5. Kupon Modülü
  6. Haber ve Duyuru Modülü
  7. 3D Güvenli Alışveriş
  8. SSL ve 128bit şifreleme yöntemiyle oluşturulmuş güvenilir alışverişin sağlanması
  9. Hediye Çeki Modülü
  10. Sınırsız Ürün Ekleme
  11. Sınırsız Kategori Ekleme
  12. Üyelik Oluşturma Sistemi
  13. Üye Takip Modülü
  14. Kargo Takip Modülü

gibi yazılım çeşitleri sabit bir şekilde kullanılmaktadır.

INSTAGRAM ALGORİTMASININ ÇALIŞMA PRENSİBİ

Instagram, insanların fotoğraf ve video paylaşabildiği online bir platformdur. Facebook’un kurucusu Mark Zuckerberg tarafından satın alındığında dijital sosyalleşmeyi derinden etkileyeceği bilinen Instagram bugün 1 milyar insandan fazla kullanıcıya sahip. Instagram algoritması kullanıcıların gönderide herhangi bir etkileşim türündeki sinyallerle beslenmesi prensibine bağlı olarak çalışıyor. Buradan hareketle her herhangi bir içerikte gerçekleştirilen beğeni, yorum, favoriye ekleme, DM (Direct Message) gönderimi vb. tüm aktiviteler, kullanıcı davranışlarını ölçümleyen gelişmiş algoritma aracılığıyla işleniyor.

E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?

Güvenli Olması: Hangi alana yapılırsa yapılsın E-Ticaret sitelerindeki en önemli nokta sitenin vazgeçilmez güvenliğidir. Altyapı işlemleri asla aksamamalı ve sağlam olmalıdır. Herhangi bir hataya, oluşabilecek saldırılara karşı siteyi etkileyecek unsurlara anlık bir şekilde çözüm üretebilecek programlar kullanılmalıdır. Bir farklı önemli etken ise dataların güvenli bir şekilde korunması ve saklanmasıdır. Bunların yanında ödeme adımında kart bilgilerinin güvenliği için şifreleme sistemi de oldukça önemlidir.

Arama Motorlarına Entegre Olmalıdır: E-Ticaret sitesi arama motoruna entegre bir yazılım ile oluşturulmalıdır. Bu süreçte site haritası oluşturularak bütün arama motorlarında tanınabilir bir hal alması ince bir detaydır. Bu detayın sonucunda ise e- ticaret sitesinin tanınabilirliği oldukça anlam kazanacak ve ön planda rol oynayacaktır. Ayrıca SEO, arama motorlarında etkili bir sıralamaya gelme yolunda en kilit noktadır.

Yenilenebilir Tasarım Olmalıdır: Bugün yapılan bir tasarım belirli bir süre sonra sunulan yeniliklerle birlikte eskimiş bir hale gelebiliyor. Bundan dolayı E-Ticaret yazılımını oluştururken yenilenebilir ve günümüzün teknolojisine uyarlanabilir hale gelmesini sağlamakta fayda vardır.

Yönetim Paneli Kullanımı: Genel olarak baktığımızda E-Ticaret sitelerinin en fazla kullanılan 3 alanı vardır. Bunlar; ürün ekleme, sipariş kontrolü ve kargo takibi. Aktif bir şekilde kullanılan 3 alanın kullanım kolaylığının sağlanması oldukça önemlidir. Bu 3 alandaki verilerin sürekli değişiklik görmesi ve güncellenmesi durumunda aynı zamanda da takibinin aksatılmaması halinde sitenin işleyişini ve aktif durumunu olumlu yönde etkileyecektir.

Sanal Pos Ödeme: Sitenizden yapılacak herhangi bir alışverişte kredi kartı ödeme seçeneğini müşteriye sunuyorsanız sanal pos ve 3D secure yazılımının problemsiz bir şekilde çalışması oldukça hassas bir durumdur. Bir yandan da E-Ticaret sitelerinde ödeme seçeneklerinin çeşitli olması gerekmektedir. Müşteriler için ödeme seçeneği kısmındaki çeşitlilik oldukça olumlu karşılanan bir durumdur.

Siz de firmanız için özgün olarak yapılan Localveri yazılım hizmetlerimizden faydalanmak istiyorsanız, bizlere www.localveri.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/08/e-ticaret-yazilimi-nasil-olmali.png 480 480 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2020-08-17 17:24:042021-08-31 11:01:57E-Ticaret Yazılımı Nasıl Olmalıdır?
e-ticaret sitesi kurulumu

Sizin Hala E-Ticaret Siteniz Yok Mu?

23 Mart 2020/in Dijital Pazarlama, E-Ticaret /tarafından Localveri

E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET SİTESİNİN AVANTAJLARI NELERDİR?

Günümüzde hızla artan bir satış fırsatı olan e-ticaret siteleri, firmaların mevcut ve potansiyel müşterilerine daha hızlı ve pratik bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. E-ticaret sitelerinin işletme ve kullanıcı arasında daha rahat ve kolay bir alışveriş imkanı sunması özellikle günümüz dünyasında oldukça rağbet görmektedir. Birçok kullanıcı için evinde, işyerinde alışveriş imkanı sunan e-ticaret siteleri, işletmeler açısından da maliyeti düşürerek ekonomik olmaktadır. Özellikle güvenilir ve şeffaf bir iletişim kurabilen işletmeler e-ticaret siteleri ile kullanıcıları arasında bir bağ yaratmaktadır.

İTİBAR KRİZİ VE SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI

Dev platform sosyal medya; küçük büyük tüm markaların başvurduğu, duyurularını ve kampanyalarını paylaştığı en etkili mecra olarak varlığını sürdürüyor. Kriz, bir kurumu riske sokacak, beklenmedik bir zamanda gelişen en tehlikeli durumdur. Kriz yönetiminde genellikle kurumların aldığı bir önlem yoktur. Daha çok kriz sonrası değerlendirilip, ikinci bir kriz halinde önlemler alınıyor. Özellikle ekonomik krizler iyi yönetilemediği içinde birçok markanın ikinci krizi yaşamaya şansı olmuyor. Beklenmeyen bir zamanda ve çözümü acil olan kriz durumunu markalar artık sosyal medya ile yönetmeye çalışıyor. Ancak bu kriz itibar krizi ise; hatta zaman zaman da sosyal medyadaki etkileşim ya da takipçilerin yorumları krizi tetikliyor ve hızlı bir şekilde yayılmasına sebep oluyor.

Bütünüyle Dijitalleşme Uzak Değil!

Şimdiyse e-ticaret siteleri tüm Dünya’yı kasıp kavuran bir salgının en güvenilir alışveriş fırsatlarını kullanıcılarına sunmaktadır. Covıd-19 olarak Çin, Wuhan’ da başlayarak tüm Dünya’da, şimdiyse ülkemizde görülen bu salgın beraberinde kullanıcıların alışveriş alışkanlıklarını tamamıyla internet mecrasına yönlendirmektedir. Corona virüsü sebebiyle dışarı çıkmak istemeyen birçok kullanıcı birçok ihtiyacını yalnızca e-ticaret sitelerini kullanarak karşılamaktadır. Bu sebeple e-ticaret mecrasında olumlu etkiler uyandıran bu küresel salgın aynı zamanda bütünüyle bir dijitalleşme ortamının kapılarını açmaktadır.

Küreselleşen bu salgın ile birlikte gelecekte tamamıyla e-ticaret siteleri üzerine bir alışveriş alışkanlığının oluşması beklenmektedir. Bu durum birçok sektörde gelenekselliğin kapanışı ile dijital bir devrin açılabileceğini göstermektedir. Teknolojik altyapının ilerlemesine bağlı olarak dijital bu kapıyı aralayan işletmeler ise geleceğe doğru bir yatırım yapmaktadır.

Geleceğine Yatırım Yapmak İsteyenlerin Adresi: Localveri Yazılım!

https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2020/03/e-ticaret-sitesi-kurulumu.jpg 400 495 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2020-03-23 11:55:062021-08-31 11:01:58Sizin Hala E-Ticaret Siteniz Yok Mu?

Web Sitenizi Sipariş Makinenize Çevirin

8 Ocak 2019/in E-Ticaret /tarafından Localveri

İnternetin yaygınlaşması ve hayatımızda önemli bir noktaya gelmesi ticari faaliyetlerde bulunan firmaların E-ticaret siteleriyle müşteri kitlelerini geliştirme imkanı sunmuştur. Bugün ihtiyacımız olan pek çok şeyi internet ve E-ticaret siteleri aracılığıyla yerimizden kalkmadan saniyeler içerisinde alabiliyor ve ihtiyacımızı giderebiliyoruz. Kullanıcılar için büyük kolaylık sunan E-ticaret siteleri firmalar için de daha fazla müşteriye ulaşma ve daha geniş alanlarda satış yapma imkanı sunmaktadır.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2019/01/sipariş-makinesi-BLOG.jpg 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2019-01-08 13:41:592021-08-31 11:02:03Web Sitenizi Sipariş Makinenize Çevirin

İnternet Alışverişlerinde Yeni Dönem

18 Aralık 2018/in E-Ticaret /tarafından Localveri

6563 sayılı ‘Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun’un 2015 yılında yürürlüğe girmesinden bu yana İnternet ortamında online alışverişin güvenli hale getirmek için çalışmalar yapan Ticaret Bakanlığı yaptığı en son açıklamayla yürürlüğe giren ‘Elektronik Ticarette Güven Damgası Hakkında Tebliğ’ ve ‘Elektronik Ticarette Bilgi Sistemi ve Bildirim Yükümlülükleri Hakkında Tebliğ’i konusunda açıklamalarda bulundu.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/12/e-ticaret-facebook-blog-1.png 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-12-18 09:39:302021-08-31 11:02:03İnternet Alışverişlerinde Yeni Dönem

Google Ads’in Web Sitenize Faydaları

17 Kasım 2018/in SEO - Arama Motoru /tarafından Localveri

Hızla gelişen teknolojiler dünyayı küresel bir yapıya dönüştürmüştür. Yaşanan küreselleşme başlangıçta sadece kendi çevresindeki firmalarla rekabet eden orta ve küçük işletmeler de dahil tüm işletmeleri büyük ve küresel bir rekabet alanına yönlendirmiştir. İletişim teknolojilerinin de diğer teknolojik gelişmelerle paralel olarak gelişmesi, internetin kullanımının artması, e-ticaret kavramının ortaya çıkması, firmaların bu küresel rekabet ortamında kendini geliştirerek çağa uyum sağlamasını zorunlu hale getirmiştir.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/11/google-ads-blog-1.png 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-11-17 08:08:232021-08-31 11:02:03Google Ads’in Web Sitenize Faydaları
online satış web sitesi

E-Ticaret’e Başlamadan Önce

10 Kasım 2018/in E-Ticaret /tarafından Localveri

E-Ticaret siteleri ile ilgili akla gelen sorular hemen hemen e-ticaret siteleri ne kadar güvenli, e-ticaret sitelerin ömrü ne kadar, artısı veya eksisi nelerdir gibi sorular akla gelmektedir. Bileşim ve teknolojinin gelişmesiyle artık günümüzde İnternet ortamında ürünler satabiliyoruz. Bilgisayar kullanım bilgisi az olan kişiler dahi rahatlıkla kullanabilecekleri e-ticaret portalları veya global platformlarda sayfa oluşturarak rahatlıkla e-ticaret satışını gerçekleştirebiliyor.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/11/online-satış-blog-1.jpg 225 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-11-10 10:14:592021-08-31 11:02:04E-Ticaret’e Başlamadan Önce
tanıtım firması web sitesi

Yeni Bir Ürünü Satışa Çıkarmak

3 Kasım 2018/in Faydalı Bilgiler /tarafından Localveri

Ürün çeşitlerini genişleten online mağazalar sürekli olarak yeni ürünlerini satışa sunmaktadır. Sunulan yeni ürünlerin daha çok dikkat çekici hale gelmesi ve satın alınması için bir takım pazarlama ve tanıtım stratejilerinin belirlenmesi gereklidir. Bu nedenle yeni ürün kategorisi çıkartan firmaları ürünlerinin tanıtımını ve pazarlamasını yapmaları konusunda dikkat etmeleri gereken bir takım noktalar önemlilik teşkil etmektedir. Bu noktaları sizin için sıraladık.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/11/tanıtım-blog-1.png 224 345 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-11-03 11:13:472021-08-31 11:02:04Yeni Bir Ürünü Satışa Çıkarmak
E-Ticaret Sistemi Nedir?

E-Ticaret Sistemi Nedir?

26 Haziran 2018/in E-Ticaret /tarafından Localveri

MCluhan’ın tabiriyle dünyanın küresel bir köy haline gelmesi ülkelerin sınırlarını silikleştirmiştir. Gelişen küresel dünyayla pek çok şeyin küreselleşmesi gibi ticaret de küreselleşmiş ve internetin yaygınlaşması, güvenli hale getirilmesi e-ticaretin yaygınlaşmasına neden olmuştur. Günümüzde büyük holdinglerden küçük işletmelere ve hatta sıradan bireylere kadar pek çok kişi gündelik ihtiyaçlarını gidermek için internetten alışverişi tercih etmektedirler.

Devamını Oku
https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2018/06/localveri-yazilim-5.jpg 500 500 Localveri https://www.localveri.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/localveri-yazilim-yazisiz-logo.png Localveri2018-06-26 15:48:182021-08-31 11:02:05E-Ticaret Sistemi Nedir?
Page 1 of 212

Kategoriler

Localveri Facebook’ta

Etiketler

apartman yönetimiarama motoru optimizasyonuCRMdijital pazarlamadijital pazarlama izmirdijital pazarlama stratejilerie-ticarete-ticaret sitesifacebookgirişimcilikGoogle Reklamlarıinstagraminternetten satış yapmakizmir web tasarımiş hayatıiş yönetimikişisel gelişimkurumsal iletişimkurumsal ilişkikurumsal kimlikkurumsal web tasarımkvkklocalveri yazılımmarka bilinirliğimotivasyonmüşteri memnuniyetimüşteri memnuniyeti yönetim sistemiresponsive tasarımseoseo nedirSeo çalışmalarıseo çalışmasısosyal medyasosyal medya danışmanlığısosyal medya pazarlamacılığısosyal medya pazarlamasısosyal medya yönetimiwebsitewebsite tasarımıweb site tasarımıweb tasarımweb tasarım ajansıweb tasarım firmalarıweb tasarım izmirzaman yönetimi
profesyonel web tasarım ajansı

DOĞRU YERDESİNİZ!

Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?

Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz

Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?

Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.

İstanbul Bölge Ofisi

Haseki Sultan Mah. Turgut Özal Millet Cad. No : 19/2 Fatih / İSTANBUL

İzmir Merkez

Mimar Sinan Mahallesi Ali Çetinkaya Bulvarı No:50 D:7 Demet Apartmanı Alsancak – Konak / İZMİR

Bizi Arayın

444 35 72

Bizi Takip Edin

web tasarım ajansı facebookweb tasarım ajansı twitterweb tasarım ajansı instagramweb tasarım ajansı linkedinweb tasarım ajansı youtube

İzmir Web Tasarım | Web Tasarım İzmir | E-Ticaret Sistemi

Tüm Hakları Saklıdır © | Localveri

Sayfanın başına dön

Bu site çerezleri kullanmaktadır. Siteye göz atmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.

Kabul EtGizleAyarlar

Çerez ve Gizlilik Ayarları



Çerezleri nasıl kullanıyoruz?

Cihazınıza çerezlerin yerleştirilmesini talep edebiliriz. Çerezleri, web sitelerimizi ziyaret ettiğinizde, bizimle nasıl etkileşimde bulunduğunuzu bize bildirmek, kullanıcı deneyiminizi zenginleştirmek ve web sitemizle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için kullanırız.

Daha fazlasını öğrenmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ayrıca tercihlerinizden bazılarını da değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerinin engellenmesinin web sitelerimizdeki deneyiminizi ve sunabildiğimiz hizmetleri etkileyebileceğini unutmayın.

Temel Web Sitesi Çerezleri

Bu çerezler, web sitemiz aracılığıyla size sunulan hizmetleri sağlamak ve bazı özelliklerini kullanabilmeniz için kesinlikle gereklidir.

Bu çerezler, web sitesini sunmak için kesinlikle gerekli olduğundan, bunların reddedilmesi, web sitemizin nasıl kullanılacağını etkileyecektir. sitemiz çalışmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirerek ve bu web sitesindeki tüm çerezlerin engellenmesini zorlayarak çerezleri her zaman engelleyebilir veya silebilirsiniz. Ancak bu, sitemizi tekrar ziyaret ettiğinizde sizden her zaman çerezleri kabul etmenizi/reddetmenizi isteyecektir.

Çerezleri reddetmek istemenize tamamen saygı duyarız ancak tekrar tekrar sormamak için lütfen bunun için bir çerez saklamamıza izin verin. . Daha iyi bir deneyim elde etmek için istediğiniz zaman vazgeçmek veya diğer çerezleri tercih etmekte özgürsünüz. Çerezleri reddederseniz alanımızdaki tüm çerezleri kaldıracağız.

Neleri sakladığımızı kontrol edebilmeniz için size alanımızda bilgisayarınızda saklanan çerezlerin bir listesini sağlıyoruz. Güvenlik nedeniyle diğer alan adlarındaki çerezleri gösteremiyoruz veya değiştiremiyoruz. Bunları tarayıcınızın güvenlik ayarlarınızdan kontrol edebilirsiniz.

Google Analytics Çerezleri

Bu çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını veya pazarlama kampanyalarımızın ne kadar etkili olduğunu anlamamıza yardımcı olmak veya deneyiminizi geliştirmek amacıyla web sitemizi ve uygulamamızı sizin için özelleştirmemize yardımcı olmak için toplu olarak kullanılan bilgileri toplar.

Sitemize yaptığınız ziyareti izlememizi istemiyorsanız, tarayıcınızda izlemeyi buradan devre dışı bırakabilirsiniz:

Reklam/Pazarlama Çerezleri

Reklam ve pazarlama amaçlı çerezler ile internet ortamında kullanıcıların çevrim içi hareketleri takip edilerek kişisel ilgi alanlarının saptanıp bu ilgi alanlarına yönelik internet ortamında kullanıcılara reklam gösterilmesi hedeflenmektedirler.
İnternet ortamında birçok reklam türü bulunmasına karşın en çok tercih edilen reklam türünün çevrim içi davranışsal reklamcılık olmasının temel nedeni kişilerin eğilimlerine, tercihlerine göre reklam yapılabilmesi ve reklam veren açısından zaman ve maddi kaynakların daha verimli kullanılabilmesidir.
Çevrim içi davranışsal reklamcılık uygulamaları; kişilerin internetteki faaliyetlerinin izlenmesi, bu faaliyetlerin analiz edilerek profillenmesi, profilleme yapılan kişinin uygun reklamlarla eşleştirilerek söz konusu reklamların ilgili kişiye gösterilmesi aşamalarından oluşmaktadır.

Diğer harici hizmetler

Ayrıca Google Webfonts, Google Haritalar ve harici Video sağlayıcılar gibi farklı harici hizmetleri de kullanıyoruz. Bu sağlayıcılar IP adresiniz gibi kişisel verileri toplayabildiğinden, onları burada engellemenize izin veriyoruz. Bunun, sitemizin işlevselliğini ve görünümünü büyük ölçüde azaltabileceğini lütfen unutmayın. Değişiklikler, sayfayı yeniden yüklediğinizde geçerli olacaktır.

Google Web Yazı Tipi Ayarları:

Google Harita Ayarları:

Google reCaptcha Ayarları:

Vimeo ve Youtube video yerleştirmeleri:

Gizlilik Politikası

Çerezlerimiz ve gizlilik ayarlarımız hakkında detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası Sayfamızdan okuyabilirsiniz.

Gizlilik politikası
Kabul EtGizle