DOĞRU YERDESİNİZ!
Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.
Yöneticiler Neden Başarısız Olur?
/in Girişimcilik, İş Yönetimi, Satış Stratejileri /tarafından LocalveriBir satış müdürünün başarısız olmasının başlıca sebebi, bu konumdaki pek çok yönetici tarafından açık ve net bir biçimde anlaşılamıyor. Yöneticilerin çoğu, bunu hissediyor, görüyor, yaşıyor… Ama bir türlü tanımlayamıyor! Büyük resmin içindeki detayları fark edemiyor. Bu makaleyi bitirdiğinizde, işinizi büyütmek için gerekli sebebe ve çözüme kavuşmuş olacaksınız. Pek çok müdürün başarısız olma nedenini zaten bildiğinizi düşünebilirsiniz. Sadece keyif için, bir an durun ve (açıklamamı sizinle paylaşmadan önce) bir numaralı sebep olduğunu düşündüğünüz şeyi aklınıza getirin. Lütfen, doğru olduğunu düşündüğünüz yanıtı bulana kadar devam etmeyin.
Telefonda Etkili İletişim Kurmanın Yolları
/in Satış Stratejileri /tarafından LocalveriGerek gunluk yasamin icerisinde gerceklesen kisisel sohbetlerde gerekse is baglantilarinin kurulmasinda telefon konusmalari buyuk onem tasiyor. Ancak bu onemli iletisim aracini dogru kullanabilmek gorusmelerin kalitesini belirliyor. Konusma sirasinda sectiginiz sozcukler, telefonu acis sekliniz hatta ses tonunuz bile size bircok kapiyi aralayabilecegi gibi kapilarin yuzunuze kapanmasina da sebep olabilir. Ayrica ABD’de yapilan bir arastirma sonucuna gore dinleyicilerin kafalarinda konusucunun telefondaki ses kalitesine gore yonetme ve otorite gucu, zekasi, egitim duzeyi ve guvenirligi hakkinda bir fikir olustugu tespit edilmis. Tok bir ses guclu ve saglam, ciliz ve tiz bir ses ise zayif ve guven vermeyen bir intiba yaratir.
Sonuca Yönelik Kanal Yönetimi
/in İş Yönetimi /tarafından LocalveriTedarik zincirleri ve pazarlama kanalları yeniden şekilleniyor; çünkü e-iş, konsolidasyon ve entegre tedarik biçimleri, üretici, dağıtıcı ve müşteri arasındaki ilişkiyi değiştiriyor. Bu evrimleşme, şu naif tahmine oranla daha karmaşık: Müşteriler ve üreticiler doğrudan ilişkiler kurdukça, dağıtıcıların “aracı rolü” ortadan kalkacak. Peki, üreticiler, bu belirsizlik çağında büyümek için mevcut endüstriyel kanallarını en iyi biçimde nasıl kullanabilirler? Ulusal Toptancılar-Dağıtıcılar Birliği, her üç yılda bir, “Değişimin Gücüyle Başa Çıkmak” başlıklı genel eğilimler araştırmasına sponsor oluyor. Bu araştırmada, dağıtım kanallarının geleceği inceleniyor. Pembroke Consulting tarafından hazırlanan en son rapor, halen bağımsız bir dağıtıcının ya da bayi kanalının hizmetlerine ihtiyaç duyan firmalar için stratejiler sunuyor.
Sermayeden Daha Önemli Olan Şeyler
/in Girişimcilik, İş Yönetimi /tarafından Localveriİster tam, ister yarı zamanlı olsun, herhangi bir iş kurarken çok miktarda sermayeye (paraya) sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu biliriz. Ama bahse girerim, hepimiz sıfır sermayeyle yola çıkıp servet sahibi olan insanlar olduğunu da bilir ya da en azından duyarız. Nasıl olur, diye sorabilirsiniz. Girişiminizi başarılı kılacak, sermayeden daha değerli unsurlar olduğuna inanıyorum. İşte size bir liste…
Satış Personelindeki Hiyerarşi
/in İş Yönetimi /tarafından LocalveriHakan Ömer GİDER Hiyerarşi kelimesini duyunca birkaç yıl önce katıldığım bir eğitiminde duyduğum çok sevgili danışman ağabeyim Sn.Ulaş Bıçakçı ’nın söylemi ile “hiyerarşi mi yoksa hıya-rarşi mi ?” sözü aklıma geliyor. Aslında bir sistem bilinci ile oluşturulan hiyerarşi maalesef yanlış yönlendirmeler ile hıyar-arşiye dönmekte…