DOĞRU YERDESİNİZ!
Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.
İzmir Web Tasarımdaki Yerimiz
/in Genel /tarafından LocalveriWeb tasarım her şeyin internet teknolojisiyle ilişkili olduğu günümüzde hemen hemen her firma, kurum, vakıf, işletme veya organizasyon için olması gereken bir yapılanma olarak karşımıza çıkmaktadır. İnternettin son yıllarda hızlı gelişmesine bağlı olarak yeni pazarlama stratejilerinin gelişmesiyle birlikte web tasarımların yanı sıra dijital pazarlama, sosyal medya yönetimi, reklam yönetimi, Google Adwords işlemleri vb. pek çok yeni pazarlama ve reklam stratejileri gelişmiştir.
Web Tasarımını Yenilemek Neden Önemlidir?
/in Web Tasarım /tarafından LocalveriGünümüzde web siteleri kurum, kuruluş veya firmaların internetteki yüzüdür demek yanlış bir söylem olmamaktadır. İnternetin aktif olarak kullanılması, hayatımızın en önemli noktalarından biri haline gelmesi kullanım alanlarını da geliştirmiştir. İnsanlar artık günümüzde bilgi edinme, alışveriş yapma, eğlenme vb. pek çok ihtiyacını kolaylıkla internetten giderebilmektedir.
OzoSurvey: Bir Mini CRM Sistemi
/in Ozosurvey /tarafından LocalveriMüşteri odaklı pazarlama geliştiren ve bu alanda kendisini geliştirmek isteyen işletmeler İSO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesi alarak müşteri memnuniyeti kavramına önem verdiklerini göstermektedirler. Ancak bu alanda yeterli olmayabilmektedir. Bu nedenle müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla işletmeler sıklıkla anket çalışması yapma yollarına gitmektedir.
Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Sistemi Nedir?
/in Ozosurvey /tarafından LocalveriGünümüzde özellikle müşterileriyle yakın ilişki içerisinde olan işletmeler müşteri memnuniyetinin işlerinin devamlılığı ve başarısı açısından ne kadar önemli olduğunu bilmektedirler. Son zamanlarda müşteri merkezli işletme politikalarının yaygınlaşması, verilen hizmetlerin temeline müşterilerin istek ve önerilerinin alınması müşteri memnuniyetini ve güler yüzlü müşteri kavramlarını ön plana çıkarmıştır. Müşteri memnuniyeti kavramı o kadar önemli hale gelmiştir ki işletmeler özelliklede konaklama, yiyecek- içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin tercih edilebilirliklerini ve itibarını ölçmede bir kriter olmaktadır.
OzoSurvey Nedir?
/in Ozosurvey /tarafından LocalveriMüşteri memnuniyetini temele alan ve İSO 10002 müşteri memnuniyeti yönetim sistemine önem veren otel-restaurant ve cafeler için müşteri ve işletme arasında oluşabilecek olumsuzlukları gidermeye yönelik gerçek zamanlı çözümler üretilmesine olanak sağlanarak müşteri memnuniyetini pekiştirmek amacıyla geliştirilen online memnuniyet ölçüm sistemidir.