DOĞRU YERDESİNİZ!
Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.






Kurumsal Site Tasarımında Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar
/in Dijital Pazarlama, Web Tasarım /tarafından LocalveriTeknolojik alt yapının hızla ilerlemesi ve yeniliklerin artması ile birlikte kurumsal web tasarım da günümüzde birçok kurum ve kuruluşun gündeminde yer almaktadır. Özellikle mevcut ve potansiyel müşteriye ulaşmak adına kullanılan kurumsal site tasarımları, kurumların ürün ve hizmetlerini en doğal ve sade dil ile ifade ettikleri alanlardır. Aynı zamanda rakipleri ile bu alanda da rekabette olan kurumlar için web site tasarımları oldukça önemlidir.
Sosyal Medya Pazarlaması Nedir?
/in Blog, Dijital Pazarlama, Online Marketing, Sosyal Medya /tarafından LocalveriDijital pazarlama sürecinin en önemli parçalarından biri olan sosyal medya pazarlaması, kurum ve kuruluşların dijital mecrada tanıtım faaliyetlerinin büyük bir çoğunluğunu oluşturmaktadır. Dijital olmanın önem kazandığı günümüz koşullarında gerek bireysel gerekse kurumsal manada sosyal medya kullanımı önem kazanmaktadır. Kurum ve kuruluşların, mevcut ve potansiyel müşterilerine karşı sanal vitrin duruşlarını ifade eden kurumsal kimlik tasarım çalışmalarının kullanıldığı sosyal medya mecraları oldukça önemli bir yapıyı ifade etmektedir.
SEO Çalışmaları Neden Önemlidir?
/in SEO - Arama Motoru /tarafından LocalveriSEO açılımıyla arama motoru optimizasyonu, kurum ve markaların ürün ya da hizmetlerini müşterilerine sanal platformda ön planda göstermek için yapılan çalışmalar bütünüdür. Dijital pazarlama sürecinin bir parçası olan SEO çalışmaları, kurum veya markanın dijital vitrinini nasıl daha iyi sunacağına dair ipuçları vermektedir. Günümüzde teknolojik gelişmelerin hayatımıza girmesi ve kullanılması ile beraber artan internet kullanımı yanında kullanıcılarda internet dili oluşmasını sağlamıştır.
Logo ve Kartvizit Tasarımı Nasıl Olmalıdır?
/in Dijital Pazarlama, Markalaşma /tarafından Localveriİşletmeler günümüz şartlarında mevcut ve potansiyel müşterilerine ulaşabilmek adına birçok farklı iletişim kanalı kullanmaktadır. Bu kanallardan en yoğun kullanıma sahip olan sosyal medya platformları ve arama motoru optimizasyonu kurumlar açısından olmazsa olmaz araçları ifade etmektedir. Kurum ve kuruluşların reklam ve tanıtım faaliyetlerini amaçladığı bu araçlar, içerisinde birçok alt unsur içermektedir. Bu alt unsurlardan olan logo ve kartvizit tasarımları, kurumun müşterilerine ve rakiplerine karşı sektördeki duruşunu açık bir şekilde göstermektedir.
Kurumsal Kimlik Tasarımı Nedir?
/in Blog, Markalaşma /tarafından LocalveriKurumsal kimlik, bir işletmenin veya bir markanın kendini ifade etme şeklini gösterme biçimidir. Her insana, eşyaya ve firmaya özgü çeşitli söylem ve görsel farklılıklar mevcuttur. Bu farklar bir bütün içerisinde bizi özel kılmakta ve o bütünü çeşitlendirerek kozmopolit bir yapı oluşturmaktadır. Kurumsal kimlik bu anlamda oldukça dikkatli bir şekilde ele alınmalı ve sistemli bir çalışma şekli ile oluşturulmalıdır. Kurumsal kimlik çalışmaları içerisinde çeşitli adımlar mevcuttur. Tüm bu adımlar işletmenizi veya markanızı yukarıya taşıyarak çalışmalarınızı hızlandırmaktadır.