DOĞRU YERDESİNİZ!
Yaratıcı Çözümler Aradığınız Bir Projeniz mi Var?
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Ücretsiz Proje Analizi Yaptırmak İstermisiniz?
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.






İşletmeler İçin Web Tasarımı Nasıl Olmalıdır?
/in Genel /tarafından LocalveriSon yıllarda kişisel veya kurumsal işletmelerin merak ettiği ‘’web sitesi tasarımı nedir?’’ sorusunun cevabı oldukça basittir: Firmaların ürün veya hizmetleriyle ilgili referanslarını, fotoğraflarını, misyon ya da vizyonlarını mevcut veya potansiyel müşterilerine sergilemenin dijital yoludur.
İzmir’de Bir Web Tasarım Firması: Localveri
/in Web Tasarım /tarafından LocalveriWeb site tasarımı, kişisel veya kurumsal firmaların ihtiyaç duyduğu en temel dijital hizmetlerden biridir. Satılan ürün veya sunulan hizmet türüne göre en yaratıcı ve en güzel web site tasarımları özellikle pandemi döneminde büyük önem arz ediyor. Kurumsal web site tasarımı işletmelerin mevcut ve potansiyel müşterilerine ulaşmak için kullandıkları en etkili çözümlerden birini ifade ederken 55 farklı sektörde 3000’den fazla projeye imza atan Localveri Yazılım marka bilinirliğini ve kar marjını artırmak isteyen işletmelere profesyonel web tasarım hizmeti vermektedir.
Dijital Pazarlamada Adaptasyon ve Geliştirme Süreci
/in Dijital Pazarlama /tarafından LocalveriGünümüzde alışveriş alışkanlıklarımız geleneksel dönemlere ve metotlara kıyasla hiç olmadığı kadar değişmiştir. Hemen hemen her zevke ve ihtiyaca yönelik ürün ve hizmet web siteleri ya da e-ticaret uygulamalarından temin edilebilmektedir. Bunun yanı sıra hala geleneksel mağazacılık ve satış yöntemlerini bırakamayıp, satışlarını dijitale taşımamış olan işletmeler bulunmaktadır.
Lookalike Nedir? (Benzer Hedef Kitle)
/in Blog, Sosyal Medya /tarafından LocalveriGeleneksel reklam modellerinin dijital platformlardaki reklam faaliyetleriyle olan kıyası uzun tartışmalara gebedir. Dijital dönüşümün üretim, dağıtım ve tüketim başta olmak üzere tüm alanlarda gösteriyor oluşu, geleneksel reklamcılığın temel ilkelerini de derinden sarsmaktadır. İnsanların bir ürün veya hizmete yönelik ilgilerini çektikten sonra bu ilgiyi satışa çevirebilme yetisi başta Google olmak üzere en güçlü sosyal medya ağı olan Facebook’ta da mevcuttur. Buradan hareketle ‘’Benzer Hedef Kitle’’ olarak tabir edilen ‘’Audience Lookalike’’ konusunu incelemekte fayda var.
LinkedIn’de Reklam Kampanyaları Nelerdir?
/in Blog, Faydalı Bilgiler /tarafından LocalveriLinkedIn reklam faaliyetleri 630 milyon aktif kullanıcı içinde firmaların ihtiyaç duyduğu iş ağını ve bağlantıları edinmelerine olanak sağlayan oldukça kullanışlı ve faydalı seçeneklere sahiptir. Reklamın bütçesine, amacına ve hedef kitlesine göre birbirinden farklı reklam kampanyaları, açık artırma usulüyle fiyatlandırılmaktadır. Kampanya Yöneticisi panelinde yer alan reklam biçimleri belirlenen taban ve tavan bütçelere göre şekillenebilmektedir.