CRM Nedir? Ticaret Pazarlama CRM Sistemi’nin Faydaları Nelerdir?
CRM Sistemi Türkiye’de en fazla kullanılan iş yönetim sistemleri arasında yer almaktadır. Firmalar açısından kurumsal hafıza oluşturulmasında oldukça önemlidir. Ticaret Pazarlama CRM Sistemiyle firmanızın kurumsal hafızasını oluşturarak tek bir sistemle ihtiyacınız olan her türlü bilgiyi edinebilirsiniz.
Ticaret Pazarlama CRM Sistemi, sisteme gerekli olan bilgilerin doldurulması ve bu bilgilerin saklanması, gerekli olduğunda bilgilere kolay ulaşılması sayesinde firmaların karar alma süreçlerini hızlandırır, hızlı ve doğru karar almalarına yardımcı olur. Sistem içerisinde bulunan teklif yöneticiyle firmanın teklif stratejilerini bir standartta kavuşturarak pazarlama ve satış süreçlerini düzene sokar. Satış, sipariş ve sözleşme yönetimiyle satış kapama oranlarını yükseltir. Müşteri yönetimi, ürün ve hizmet yönetimi ve aktivite yönetimiyle mevcut ve potansiyel müşterilerin yönetimini, çalışan personelin yönetimini, üretilen ürünlerin ve hizmetlerin yönetimini kısacası şirket yönetimini kolaylaştırmaktadır. Ticaret Pazarlama CRM sisteminin düzenli ve doğru şekilde kullanılması durumunda stressiz ve kontrollü bir çalışma ortamı yaratılmaktadır. Bunun sonucunda da personelin motivasyonunu olumlu etkilemektedir.
Daha Fazlası İçin: İYİ BİR YÖNETİCİNİN 10 ÖZELLİĞİ
İyi yönetici olmak, bir yap-bozun parçalarını birleştirmeye benzer. Parçaları birleştirmeye çalıştığınız ilk an, her şeyin uyumlu olmasını sağlamak biraz zaman alır. İkinci kez parçaları birleştirmeye çalıştığınızda, söz konusu şekle biraz daha aşina olursunuz. Bundan sonraki her sefer, her şeyi kolayca eşleştirmek ve yap-bozu tamamlamak, daha da doğal gelmeye başlar.