Twitter’da Trend Topic Olmanın 3 Yolu!
Trending Topic, yani TT, Twitter üzerinde en çok konuşulan konulara denmektedir. Twitter’da gündemde olmak, popüler konuların arasında bulunmak milyonlarca insana ulaşabilmek açısından oldukça önemli bir yol.
Trending Topic, yani TT, Twitter üzerinde en çok konuşulan konulara denmektedir. Twitter’da gündemde olmak, popüler konuların arasında bulunmak milyonlarca insana ulaşabilmek açısından oldukça önemli bir yol.
Facebook‘ta her kullanıcının yüzlerce sayfa takip ettiği dönemleri yaşıyoruz. (En azından şimdilik.) Bunun anlamı, her bir kullanıcı arkadaşlarının dışında yüzlerce, özel hazırlanmış Facebook içeriği görüyor, etkileşime geçiyor. En azından hazırlayanlar daha fazla kişinin görebilmesi ve etkileşime geçebilmesi için çabalıyor. Farklılaşmak bir şekilde daha fazla öne çıkmak için bazı konulara dikkat edilmesinde fayda var. Bu maddeler Facebook’a özel gibi dursa da her platform için uyarlayabileceğiniz şeylerdir.
Sosyal medyanın pazarlama ve müşteri yönetimi tarafındaki önemi hızla artış göstermeye devam ediyor. Bu artışla birlikte KOBİ’ler de hem var olan müşterileriyle ilişkilerini güçlendirmek, hem de potansiyel müşterilerine ulaşmak için her geçen gün sosyal medyada daha fazla var olmaya çalışıyor. INC’nin yaptığı araştırmada, küçük ve orta ölçekli işletmelerin ezici çoğunluğu LinkedIn, Facebook ve Twitter’ı kullandığı belirtiliyor. Kullanım oranlarında ise %87 ile LinkedIn lider konumda.
DOĞRU YERDESİNİZ!
Kurumsal Website Tasarımı, E-Ticaret Sitesi, SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Medya alanlarında işletmeniz için en doğru ve çalışmayı tasarlayarak web ortamında etkili bir şekilde yayınlıyor ihtiyaçlarınıza en doğru ve yaratıcı çözümleri sunuyoruz
Formu doldurarak gönderin biz sizi arayalım.
Cihazınıza çerezlerin yerleştirilmesini talep edebiliriz. Çerezleri, web sitelerimizi ziyaret ettiğinizde, bizimle nasıl etkileşimde bulunduğunuzu bize bildirmek, kullanıcı deneyiminizi zenginleştirmek ve web sitemizle olan ilişkinizi kişiselleştirmek için kullanırız.
Daha fazlasını öğrenmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Ayrıca tercihlerinizden bazılarını da değiştirebilirsiniz. Bazı çerez türlerinin engellenmesinin web sitelerimizdeki deneyiminizi ve sunabildiğimiz hizmetleri etkileyebileceğini unutmayın.
Bu çerezler, web sitemiz aracılığıyla size sunulan hizmetleri sağlamak ve bazı özelliklerini kullanabilmeniz için kesinlikle gereklidir.
Bu çerezler, web sitesini sunmak için kesinlikle gerekli olduğundan, bunların reddedilmesi, web sitemizin nasıl kullanılacağını etkileyecektir. sitemiz çalışmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirerek ve bu web sitesindeki tüm çerezlerin engellenmesini zorlayarak çerezleri her zaman engelleyebilir veya silebilirsiniz. Ancak bu, sitemizi tekrar ziyaret ettiğinizde sizden her zaman çerezleri kabul etmenizi/reddetmenizi isteyecektir.
Çerezleri reddetmek istemenize tamamen saygı duyarız ancak tekrar tekrar sormamak için lütfen bunun için bir çerez saklamamıza izin verin. . Daha iyi bir deneyim elde etmek için istediğiniz zaman vazgeçmek veya diğer çerezleri tercih etmekte özgürsünüz. Çerezleri reddederseniz alanımızdaki tüm çerezleri kaldıracağız.
Neleri sakladığımızı kontrol edebilmeniz için size alanımızda bilgisayarınızda saklanan çerezlerin bir listesini sağlıyoruz. Güvenlik nedeniyle diğer alan adlarındaki çerezleri gösteremiyoruz veya değiştiremiyoruz. Bunları tarayıcınızın güvenlik ayarlarınızdan kontrol edebilirsiniz.
Bu çerezler, web sitemizin nasıl kullanıldığını veya pazarlama kampanyalarımızın ne kadar etkili olduğunu anlamamıza yardımcı olmak veya deneyiminizi geliştirmek amacıyla web sitemizi ve uygulamamızı sizin için özelleştirmemize yardımcı olmak için toplu olarak kullanılan bilgileri toplar.
Sitemize yaptığınız ziyareti izlememizi istemiyorsanız, tarayıcınızda izlemeyi buradan devre dışı bırakabilirsiniz:
Reklam ve pazarlama amaçlı çerezler ile internet ortamında kullanıcıların çevrim içi hareketleri takip edilerek kişisel ilgi alanlarının saptanıp bu ilgi alanlarına yönelik internet ortamında kullanıcılara reklam gösterilmesi hedeflenmektedirler.
İnternet ortamında birçok reklam türü bulunmasına karşın en çok tercih edilen reklam türünün çevrim içi davranışsal reklamcılık olmasının temel nedeni kişilerin eğilimlerine, tercihlerine göre reklam yapılabilmesi ve reklam veren açısından zaman ve maddi kaynakların daha verimli kullanılabilmesidir.
Çevrim içi davranışsal reklamcılık uygulamaları; kişilerin internetteki faaliyetlerinin izlenmesi, bu faaliyetlerin analiz edilerek profillenmesi, profilleme yapılan kişinin uygun reklamlarla eşleştirilerek söz konusu reklamların ilgili kişiye gösterilmesi aşamalarından oluşmaktadır.
Ayrıca Google Webfonts, Google Haritalar ve harici Video sağlayıcılar gibi farklı harici hizmetleri de kullanıyoruz. Bu sağlayıcılar IP adresiniz gibi kişisel verileri toplayabildiğinden, onları burada engellemenize izin veriyoruz. Bunun, sitemizin işlevselliğini ve görünümünü büyük ölçüde azaltabileceğini lütfen unutmayın. Değişiklikler, sayfayı yeniden yüklediğinizde geçerli olacaktır.
Google Web Yazı Tipi Ayarları:
Google Harita Ayarları:
Google reCaptcha Ayarları:
Vimeo ve Youtube video yerleştirmeleri:
Çerezlerimiz ve gizlilik ayarlarımız hakkında detaylı bilgiyi Gizlilik Politikası Sayfamızdan okuyabilirsiniz.
Gizlilik politikası